December 24, 2007

juhannus

nonnii, home alone. mies meni vanhempiensa luo.

heräsin puol 1 että ehin kauppaan. olin lähdössä kun kuulin taas naapurin ovikellon. se soi joka päivä samoihin kellonaikoihin ja tyypit vaihtelee. siinä asuu se mummo joka kerran tilitti mulle rappukäytävässä miksi se joutu siihen asuu (mies kuoli, poika halus pistää talon rahoiks). olen siis arvannut että se on joku kodinhoito kun siel käy. hetken mielijohteesta menin laatikolleni jossa on ...hmm, epätarvittavia asioita. sieltä löytyi kiva Iittala-juttu, joku pöydälle laitettava esine. vielä uudessa pakkauksessa jne. eli olen saanut sen mummiltani joskus... otin sen ja menin pimputtamaan ovea kun lähdin kauppaan ja annoin sen sille mummolle. kai se siitä ilahtui, tarkoitus ainakin oli. ja aion tunnustuu omalle mummilleni tämän tylyn lahjan eteenpäinannoin, se on fiksu ja viisas, ymmärtää varmaan että nyt se meni oikeeseen osoitteeseen.

kaupasta löytyi mm. pinaattikeittoa ja tomaatti-mozzarella pizza. loistavat jouluruuat siis.

täällä on vähän epäsiistiä, pitäs ehkä siivota.

joku haluais myydä Second Lifen taidekaupassaan mun kuvia, neuvotellaan provikoista. en itse pyöri siellä(kään) vaikka profiili onkin. mistä muistuukin mieleen tuo Sims...siihen pitää perehtyä hetken kuluttua. tarvitsen ehkä vielä hiukan kofeiinia.

muistin juuri että viime yönä näin unta pölynimurin ostosta... ja sit jossain oli juhlat missä mun mummi ja tätikin tais olla... (se soitti aamulla ja herätti voi johtua siitä...) ja jossain unessa mies jätti mut kun se teki määrällisesti enemmän kotitöitä kun mä, ja me kai asuttiin mun lapsuudenkodissa landella...(jota ei ole enää olemassa). tämmösiä. en periaatteessa noteeraa unia juuri, ne unohtuu noppaa heräämisen jälkeen, mikä siihenkin on syynä? en siis vaivaudu analysoimaan, koen että unet on lähinnä vaan pään keino järjestellä asioita...jotain sellasta ku defregmentation ym. ja käsitellä edellisen päivän tai juuri äsken tapahtuneita asioita.

katottiin eilen telkusta tosi huonoa dokkaria joka oli aiheeltaan jotain että oli ihmisillä yliluonnollisia kykyjä? siinä esiteltiin muutamia lahkoja tai juntteja jotka mielestään teki jotain ihmeellistä tai yliluonnollista. joku muka kaatoi ihmisiä chi-energialla. joo, munkin isä kaataa ihmisiä kun se rukoilee niiden puolesta. se miksi isä tai sen kollegat eivät ole minua kaataneet johtuu kai uskoni puutteesta (?!) mutta miksei se chi-energia äijä kaatanut sitä skeptikkoa? sit oli näitä tyyppejä kun laitto piikkejä itsensä läpi ja siinä oli muka jotain vitun ihmeellistä. ei oo vissiin kukaan nähny ikinä body modification tyyppisiä esityksiä? neuloja ym voi laittaa läpi melkeen mistä vaan jos tietää mitä tekee, mutta etenkin poskista vaikka. no harm done. en ymmärrä kuin ihmiset voi olla niin vitun tyhmiä että ne kuvittelee että siinä on jotain erikoista. "se ei edes vuoda verta paljoa - ihme!". vittu ihme joo. ei rei'istä aina valukaan verta ja ne pyrkii heti umpeutumaan. antakaa se jääpiikki niin jenni-täti näyttää, ja ilman puolentoistatunnin transsisessiota. olisin halunnu nähdä kuin ne leikkaa vaikka hauiksen auki veitsellä ja kuin kivutonta se on, ja kuin vähän verta siitä tulee, ja kuin nopeasti se umpeutuu... pliis? sit oli niitä lentäviä tyyppejä, jotkä ei tosin vielä lentäneet mutta pomppi patjalle kuitenkin. kyllä se siitä, jatkakaa pojat harjottelua! no, dokkari tulikin siihen tulokseen että nämä yliluolliset kyvyt olivat vähän epäilyttäviä tai vaiheessa mutta kuka tollasta paskaa viitsii katsoa (no, minä just katsoin näköjään).


ja taas otin parin tunnin nokoset, mikä helv mua vaivaa??

No comments: