December 25, 2007

maailmassa on vika?

iltasella Arttu ja Otto tuli käymään. ihan kiva saada vieraita.

nyt mietin nukkumaanmenoa. voishan sitä kaikkea tehdäkin mutta on vähän plää olo ja oikeastaan paha mieli. maailma tuntuu olevan minua vastaan. tai minä en ymmärrä maailmaa tai se minua... enemmistö voittaa joten minä olen kai se ymmärtämätön? ehkä en vaan osaa?

mitä mulla on hyvää...? asennetta ja tahtoa. mutta nyt on aika hiljainen olo...silleen kaikin puolin.

sain Artulta lahjaksi läppärilleni sopivan repun! aika hyvin ajateltu. tai no, olin jo kauan valittanut ääneen että sellasen tarvii, mutta silti. nyt voin puputella töihin reippaasti tietsikka selässä.

onneks mulla on tuolla sängyssä 3 helppohoitosta lasta. Bianca, pikku-tiikeri ja ihan pikkuinen Buena. mitään ne ei vaadi eikä pyydä. ja voin hoitaa niitä sen kerran 2 kuukaudessa jos siltä tuntuu. tai silittää. ja sitten taas unohtaa.

ei vaan nyt jaksa mitään. ehkä huomenna? kun mulla on kaikki niin hyvin niin miksi olen tämmöinen?

No comments: