January 31, 2008

ai ongelma vai? kuinka niin?

nooo tapasin Sebastiania, joka oli kasvattanut MacGyver tukan ja jonkunlaisen parran. puhuttiin sen kaa juomisesta muun muassa, ja se kertoi siitä jaksosta elämässään kun joi 'paljon'. mikä on paljon? no, joka toinen viikonloppu. err, se on se mihin mä viime vuonna pari kertaa rajoitin ja toivon tänä vuonnakin pystyväni siihen. kaikki on suhteellista. ja siis, on se musta vähän eenemmän kuin suosittelisin kellekään mutta irselle se tuntui saavutukselta.

Ruoholahden citymarketissa kävelin kuin unessa jättimäisen siiderihyllyn luo. aiemmin kun miehen kaa puhuin ja viittasin pullon korkkaamiseen keskiyöllä, se sanoi että "määrittele säälittävä", ja nostin kiltisti tassuni ylös. joo, olen säälittävä ja so fuckin what. jonkun kai on pakko sitäkin olla, vai? minä alistun siihen vapaaehtoisesti. oli vähän viimeisen aterian meininkiä, paitsi toisin päin, mikä siideripullo on ansainnut tulla juoduksi tämän kuukauden tauon jälkeen? ei ainakaan päärynä, olen sitä alkoholitonta päärynää muutaman tölkin vetänyt... kiereskelin kyllä siinä säälittävyyden tunteessa pulloja valkatessani. ruokakaupan jälkeen hipsin Alkoon hakemaan jotain siideriä vahvempaa. ja kummassakaan ei kysytty papereita. olihan se vähän masentavaa. papereiden kysyminen piristää, olen hei kuiteski melkee 28!

ruokakaupassa en voinut ohittaa laskiaispullia. olen niihin ihan koukussa. onneksi tätä laskiaispulla-aikaa on vain joku muutama viikko vuodesta. paljonkohan ne mua lihottaa kun syön niitä melkeen joka päivä tän ajan? no on siitä selvitty ennenkin.

postista noudin ostamani superpinkin ja superpehmeän kylpytakin. aika halpa eli vuoden päästä voi sit hankkia uuden, musta se oli ok diili, mä nyt koklaan milt tää tuntuu. ja halusin pinkin sen valkoisen vastapainoks. hyvä punainen olis kanssa ollu hauska mutta sellasia ei oikeen ollu liikenteessä, ne on kaikki sit sellasia tunkkasia viininpunaisia. halusin jonkun värillisen mutta raikkaan ja puhtaan värisen. Benettonilla olis ollu kans pinkki, ja hyvälaatuinen, kylpytakki, mutta se makso 79e ja siihen ei oikeen ollu varaa. toi valkonen makso jo ihan liikaa.


















House on palannut tauolta! luojan kiiiitos. tuntuu että se on ollut poissa monta kuukautta, vaikka oikeesti vaan kai reilun kuukauden. en tajua noiden pohjoisamerikkalaisten joulutaukoa...prkl.

Top Chef tulee telkusta. ostin Kestileipää (mun lemppari) ja luulen että laitan pari siivua sitä itelleni ja sitten nautin loppuillan... huomenna pitää klo 10 tosin olla hoitolassa karvojen valotusta varten... aikainen herätys? ja B-serkku tulee sit iltapäivällä huoltaa kynsiään mun luo.

kysymys: miksi jennillä on loppuiäkseen AA-paristoja?
vastaus: fotoliikkeessa töissä ollessa jenni keräsi kehitykseen tuotavista kertis-kameroista joskus patterit mukaansa. nehän on vähintään puoliksi täynnä, kameralla on kuvattu vaik yksi rulla filmiä. paristot meni muussa tapauksessa toki asianmukaiseen ongelmajäte-kierrätykseen. ikinä nähny eläissäni niin paljon erilaisia pattereita yhdessä paikassa!

No comments: