February 09, 2008

penkin alta kurkistellen

eilen lähti ihan tassuista, mutta ei mitenkään huonossa mielessä. keskustassa join punkkua muutaman lasin kun tapasin ja tavattiin ihmisiä. raskaana olevan työkaverin kaa puhuttiin aika paljon vauvoista ja neuvola-meiningistä ja sellaisesta. sit mentiin Tiitalle tarkoituksena syödä ja ottaa pari lasia lisää viiniä mutta sitten dokattiin itsemme jotenkin ihan penkin alle kun viinipulloja oli useampia ja vodka-pulloja myös. absinttiakin löytyi kun kaikki muu loppui. muisti meni mutta siihen asti, ja ilmeisesti sen jälkeenkin, oli tosi hauskaa. heräsin aamulla Tiitan ja miehen välistä, musta ei kuulemma ollut yöllä kotiinlähtijäksi?! yks hauska juttu mulle kerrottiin, olin kuulemma laittanut pään lipaston laatikkoon? siinä oli joku sellainen tausta että sähköuuniin ei oikeen uskaltanut ja siis jotain tällästä itsari-juttua. mutta lipaston laatikko kai helpotti oloa ihan yhtä hyvin. wtf? lol. en oikeesti ole mitenkään itsari-hakuinen nyt enkä kännissäkään että vähän huumorilla toi oli mutta silti.

no herättiin puoliltapäivin ja tultiin mun luo. syötiin aamiaista ja nyt pitäs valmistautua taas uuteen iltaan. mulla on tää vaikea tuplabuukkaus-tilanne joka ei ole paljon helpompi tai selkeämpi kuin aiemminkaan :( eli kahdessa paikassa yhtä aikaa... how to? no, eka ainakin lähden sinne tupareihin....ihan kohta. on tosi kiva fiilis kyllä eilisestä, meillä oli niin hauskaa ihan spontaanisti ja suunnittelematta. darranesto jäi vähiin, ainoastaan söimme yöllä, mutta tuntui taas sekin riittävän ja huonosta olosta ei ole ollut merkkiäkään.

jonkun tekemä vektori (tästä kuvasta);


olen saanut muinoin kuulla nillitystä siitä kun en photoshopannut noista hampaista täydellisiä... tuli vaan mieleen kun toi on noin close-up. mutta en kadu tieteskää, ei se nyt vaan musta ollut niin oleellista ja ei mun hampaat kuitenkaan ihan päin helvettiä ole, saati että tossa niitä paljon näkyskään. ne ei vaan oo ihan vitun täydelliset mutta ihan riittävän ok tollee mun mielestä. onhan niissä muovia sivuissa kun en digannut madonna-raosta, että alkuperäistä kalustoa olisinkin korjannut ellei hammaslääkäri olisi tehnyt sitä jo 15vuotta sitten.

mun pitää meikkaa ja kaikkee jos meinaan lähteä täst...

huomenna mennää landel käymään kun miehen kummitytöllä ja sen äidillä on syntsät. sain fiiliksen että olisin myös tervetullut jossa tapauksessa menen mielellään.

No comments: