February 01, 2008

psych ward

mies pitää CMX-iltamia joten pitkästä aikaa olen pe-iltana ihan yssissee. ja mikäs siinä... voisin katsoa jotain sarjoja. taas... viime yönä pääsin Amazing Racen 9 seasonin loppuun. olin todella tyytyväinen että ne hippipojat voittivat, niillä oli niin hyvä meininki. avulias, maailmaasyleilevä ja avoin suhtautuminen... päinvastoin kuin monilla muilla amerikkalaisilla matkailijoilla. ne otti asiat aika rennosti ja hyvällä sykkeellä. tuli hyvä mieli. en voi myöskään kieltää etteikö hankkimastani humalatilasta yöllä olisi tullut hyvä mieli. säälittävää ja epäterveellistä ja vittu ihan sama, herranjumala sitä rentoutumista ja hymyä mun naamalla.

otin yöllä parit kossusidukat ja kömmin sänkyyn aamuyöstä. herätys oli nihkeä mutta sain nukuttua päikkärit myöhemmin. aamu karvanpoistossa oli mielenkiintoinen. nyt odotan jännityksellä seuraavaa kertaa n.kuukauden päästä, ja sitten pitäisi pikkuhiljaa alkaa näkemään tuloksiakin.... toivon että saisin jossain vaiheessa tehtyä enemmän töitä jotta jäis säästöön silleen rahaa että voisin hoitaa kainalot myös. nyt jätin ne budjettirajoitteesta johtuen veke tästä setistä, ja kainalot on niiin helppo pieni alue että musta ne on pienin paha. jonkun mielestä sääretkään ei oo iso juttu, kun ei ole kuitenkaan mikään italialainen syntyperältään, mutta mua ne vituttaa... hah se mun 'hoitaja' ihaili mun ihon väripigmenttiä :) ja mähän en ota aurinkoa. kerrankin joku osaa arvostaa vaaleaa. no onhan sitäkin eri sävyjä. mulla on kivan neutraali, ei vahvasti punertava eikä kellertävä.

innostuin kai tosta aamuisesta, tuli hyvä olo ja sellainen että haluaa tehdä itsensä hyväksi muutakin. eli pesin koneellisen pyykkiä ja siivoilin :) tiskejä jos viel sais yhen koneellisen menee niin kokisin että asiat ois paljon paremmalla mallilla. kasvojenkuorintakin olisi aiheellista. hiusten värjäys huomenna. muuten olen pitänyt itseni hyvällä tolalla pintapuolisesti, ihon kosteustasapainokin on taas päästä varpaisiin mallillaan. pienestä se on mun fiilis välillä kiinni... tekis vähän mieli vaihtaa lakanatkin...ihan vaan et pääsis puhtaisiin lakanoihin suihkunraikkaana kieriskelemään. sänkyni ei ole iso mutta sitäkin pehmeämpi. nimim. untuvapeitto. suihkaus jotain hyvää hajuvettä auttaa myös täydellisen olotilan hakemisessa. ja sit vaikka God Delusion käteen ja lukemaan, olen jo päässyt sen kanssa hyvään vaiheeseen ja se miellyttää minua. hyvä me-night. lähtölaukaus viikonlopulle.

no jotta en lähtisi tästä ihan lentoon niin voisin vaikka muistuttaa itseäni että kaikki on kuitenkin ihan paskaa. hmm, toi ei nyt ihan toiminutkaan jostain syystä. tilapäinen mielenhäiriö...

No comments: