vote "huono suomi"
asiakaspalautteeni test&vote.fi:lle... vastaakohan sieltä joku saksaksi? en yllättyisi, niin säätö toi sivu on... sanat ja käsitteet on ihan sekaisin ja paskasti käännetty ja kaikenkaikkiaan tosi halvan oloinen "vastaa miljoonaan tyhmään kysymykseen niin saat ehkä joskus euron". no ei se tyhmä ole joka pyytää vaan se joka maksaa. eli vittuakos täytät niitä kyselyitä sitten. no mulla on ollu taipumusta siihen, mutta toi oli tollanen 10minuutin kokeilu....
sitten pitää mennä viisastelee ja kertoo mitä mieltä minä olen. mutta rakentava palaute on oikeasti parasta mitä yritys voi saada.
(yhteydenottolomakkeessa pitää ruksata mitä asia koskee)
"Hei
Tässä yhteydenottolomakkeessakaan ei ole vaihtoehtona "raportoi bugi/virhe/vika" eikä myöskään "palaute"...teillä ei ole vikoja ettekä kaipaa palautetta? Vai tarkoittaako "suositus" yhtä kuin ehdotus, eli vähän sama kuin palaute...?
Kuitenkin, tiedoksenne että sivustonne kyselyt ovat täynnä virheitä. Siinä n.10 minuutissa kun kyselyitä tein, törmäsin n. viiteen kirjoitusvirheeseen ja muutamaan epäloogisuuteen.
Esim. ruokakyselyssä valitsin että käytän alkoholia, en kuitenkaan ruksannut olutta missään vaiheessa, mutta pian minun oli valittava minkä maalaista olutta juon, vaihtoehtona EI ollut "en juo olutta". Ja jos ensin kysytään talouden kokoa ja vastaan 1, on ehkä tylsää kysyä onko minulla vai muilla perheenjäsenille suurimmat tulot taloudessa ym. muihin perheenjäseniin liittyviä kysymyksiä.
Kirjoitusvirheistä mieleen jäivät parhaitan vain Burburry ja MacDonald's. Oletan että huomaatte mikä noissa oli vikana.
Mainostatte sivujanne Facebookissa tyyliin "tule ja saat kokeiltavaksesi tavaroita ja tuotteita, kotiovellesi toimitettuna". Täällä palvelussa eli sivuillanne ei kuitenkaan käy ilmi miten/milloin tällaista tapahtuu vai tapahtuuko ollenkaan. Tai ehkä vain löydä tietoa, jolloin se on ehkä huonosti esillä ottaen huomioon että sillä houkuttelette "käyttäjäksi". Käytännössä käyttäjän saama hyöty taitaa olla 0 vaikka vastaisi satoihin kysymyksiin, arvontalipukkeet on oikeasti aika laimea palkinto. Tämä siis ihan asiakkaan/käyttäjän mielipiteenä. Tuote/palvelu ei saisi tuottaa tällaista pettymystä, ei saa luvata enempää kuin mitä tarjoaa.
Lahjakortit (15e 60 000 pistettä) ovat myös aika epämotivoivia. 60 000 eli kuusikymmentätuhatta tosiaan kirjoitetaan 60 000 eikä 60000. Jos viittaatte jossain pisteisiin, on tyhmää viitata satunnaisesti pointseihin. yhdellä asialla kaksi eri sanaa. Luulen että nämä sivut on tehty vähän kiireessä ja kääntäjä/copywriter/asiakasrajapinta-vastaava ei ole kovin ammattimainen. Tämä siitä näkökulmasta että se on oma työnkuvani.
Tarkoitus ei ollut pitää luentoa, tämä oli ihan palautetta ja ei henk koht asiakaspalvelijaa kohtaan.
Terveisin,
Jenni"
näillä on tuolla virallisen oloisilla sääntösivuillakin ylimääräisiä välilyöntejä ja typoja että hohhoijaa;
I: Kilpailun järjestäminen
Joka kuukausi 2008 (kuukauden ensimmäisestä päivästä viimeiseen päivään) 1 kuukausi_tammikuun 2008- 2008 loppuun Cjudge SAS-yritys, jonka rekisteröity pääoma on 38.112 euro , jonka pääkonttori sijaitsee osoitteessa 204, rue de Crimée 75019 Paris, joka on rekisteröity Pariisin Kauppa-ja Yritysrekisteriin numerolla 432033181 , järjestää kilpailun nimeltä “ 1000 € Arvonta”.
laskepas tosta typot ja huono suomi , ei , ei mun blogista vaan tosta vitun tekstistä , joka on tuossa yläpuolella , joka on copy pastettu , joka on....

No comments:
Post a Comment