January 06, 2009

pieni aamutilitys interwebin nurkassa

hääjuhlan säätämisestä tulee nyt stressaavampaa ku on vähemmän aikaa töiden takia. nyt on facebookin kautta 21 ilmoittautunutta ja emaililla...en tiedä, bestman handlaa. mut osa facebookeista on kai molempia parin osapuolia koskevia, kun halusin kaikille lähettää henk koht. no, mut et jotkut vajaa 40 hengen bileet tulos.

meen nyt tiistaina käymää Porvoossa sukulaisis. unirytmi ihan jossain... en eds tiedä mut klo on 5 ja oon täs ihmetelly et pitäskö jotain tehdä. olin sillon su-iltana Karrilla melkis viiteen asti aamulla. oli muka niin tärkeetä puhuttaavaa, nää ihmissuhteet ja muut... johan niitä on muutama miitinki vatvottu mutta tuntuu olevan loputon kaivo. katottii kans Rocky Horror Picture Show, kun en oo ikn sitä aiemmi nähny. oli se transu päähenkilö aika....no, lämpenin.

ainii, mun piti tehdä lista kun jossain oli meme hottiksimmista leffahahmoista ikin. järjestyksessä ei voi laittaa mut....hitto mikä se mun lista taas oli. pitää kerätä nyt ensin muistin sopukat.

en vielä tiedä millä innolla tai tarpeella kannan työläppäriä himaan mutta jos mä kannan tota sony vaioakin, tai better yet, ostan uuden MS windin tms ja kannan sitä ni sit mul on vai 2 läppäriä ja 2 puhelinta aina mukana??? what? selkeesti kehitysvaiheessa hommat, en nimittäin olis ainoa, mutaman vuoden päästä tollanen käytännön asia on jo ratkaistu. kaikki yhdessä, tai max. kahdessa laitteessa. kunnes tulee taas jotain. en sano et se olis hyvä asia, mut voitasko vaan jo kohta työntää kaikki nää tonne päähän ni ei tarvis kantaa juttuja? en usko että haluan isojen IT-juttujen olevan pääni sisällä, mutta siiihen tää menee ni menköön sit. mitä väliä? mulla on ollu ihan hyvä tää elämä niinku tähän asti, monessa suhteessa. no aluks ei menny ihan putkeen mutta on ollu sit monta onnea matkassa. että hohhoijaa, ei kais illä enää oo nii väliä... vaikka olis google päässä tms.

oon lukenu kaikkii 2009 web-trendit jne artikkeleita, web 3.0... aika paljon kaikkee. tulee tosdiaan vähän overload, et voisko vaa mennä pari vuotta eteenpäin ja säästää pari riviä lukemista ja muutamankymmentä laitetta ja päätyy makaa tohon johto päässä. voisin oikeesti muuten edelleen lävistää sen nokian akun vastapuolen tohon johonki kylkee, se olis vaa niin järjetöntä. äiti on vängänny että mitä ne mun tatskat oikeen tarkottaa. se ei tietenkää ollu ihan rakastunut niihin. sanoin ettei miettis niitä, niitä nyt vaan on "kaikilla". ei sen tarvii mun mielestä ymmärtää tai yrittää edes kaikkii näitä meidän sukupolven häröilyjä.

No comments: