April 02, 2009

sverige??! jåå

viikonloppuna on PetExpo! mietin et jos menis sinne kattelee kaikkia pörrösiä juttuja. kysyin Artulta et jos se lähtis mun kaa.

tajusin vasta tänää et se mun tänpäivänen kuvaus (eli sen palkkio) kattais kyllä mun Moskovan reissun kulut. mutta nyt on vähän liian myöhästä sitä viisumia hakea, pitäs ottaa pikana ja maksaa tuplasti jne. tyhmästä päästä kärsii koko kroppa JNE. vituttaa sen verran että taidan yrittää järjestää itelleni jonku extra-vapaan toukokuussa, ja meen sitten.

kiukuttelin lounaalla kun kaikki muut tekee pääsiäisenä jotain kivaa, ja työkaveri sano et no jos menisit johonki mihin ei tarvii viisumia?? niin. todellakin. on mulla tietty rajoitettu budjetti mutta on tosiaan mahdollista mennä muuallekin. keksin Tukholman, munhan on pitäny käydä sitä yhtä mallimiestä moikkaa joka oli sillon täällä. jos jotain bilettäs ruotsin yössä tai sillee, ja sit voisin sen yhden sormilävärin käydä ottaa. laitoin viestiä sille että onkse paikal jos tuun. nyt olen ihan fileissä loistoideastani. joka ei siis tavallaan ollu edes mun.

No comments: