May 16, 2009

110/5 pientä elefanttia marssi näin, aurinkoista tietä eteenpäin...

eilen oli joku nollaustarve ja ajattelin että jos parille. kysyin blogaaja K:ta mukaan ja päädyttiin Mascottiin (koska sen mielestä One Dropissa oli vitun ärsyttävä musa, sellasta mitä lie salsaa, mä kyl tykkään One Dropin meiningistä, sellanen rento ulkkis-fiilis). no mun tuli myrkytettyä itseäni ihan liikaa, ja heräsin aamulla paniikissa että mitä jos tulee kaamee kapula?!! no ei onneks, selvisin säikähdyksellä. jos tässä jotain hyvää haluaa nähdä niin nyt juon viikonlopun taas vaan vettä ja ei mee laatuaika juomiseen. jos se nyt oletuksena jotenkin olis tapahduttava kuitenkin? huono oletus, mutta realisti jos nyt olen niin on vähän tällainen tapa ollut :(

no kuitenki, Mascotiss aoli joku musavisa jota seurattiin vierestä ja puhuttiin et ens viikol osallistus jollain porukalla. mä en kyllä tiedä mistään mitään eli olen vain cheerleader. siinä K anto vähän vastausvinkkiä vieressä istuvalle tiimille ja lopussa minä innostuin vielä puhelimella googlaa vastauksia niille. eivätkä silti voittaneet... ? multa joku kyseli kun kerroin tosta että eiks oo kusettaja- olo mutta miks olis. en ollu mukana skabassa ja muutenki, mulle tuli vaan tehokas ja kekseliäs olo...ei se et tietää vastauksen vaan et järjestää sen ja vähän vitun nopeeta. se tä elämäs on aika hyvä perussääntö joskus muutenki. mutta, toki jos me osallistutaan tohon niin en viitsi sit tommosta.

nyt lauantaina on Johanna L:n 30v bileet jossain H:gin laidalla klo 17-22. siellä on jotain esiintymistä ym.

mun toiveena viikonlopulle olis taas että sais siivottua ja vaatteita jotenkin lajiteltua järkeväksi, ainakin siis eroteltua ne mistä pitäs päästä eroon.

meinasin tossa töistä tullessa että nyt pistetään netti testiin, laitan tulemaan jotain vaan ihan testimielessä ja katon paljon imee. sit klikkasin jotain, hmm, leffankokoista filua tuolla jossain ja lähdin etsimään lisää vastaavia, rupesin siis kuitenkin nirsoilee sisällöstä... enpä ehtinyt ihan löytää lisää kun totesin että se eka tuli sieltä sitten jo. test fail? ehkä kysymykseeni on kuitenkin vastattu. vajaa gigan leffa tippui alas hiukan vakuuttavasti...olen impressed. SUPERPUPU oli myös aika ihmeissään, ei se oo tälläsiä kissanpäiviä (lol) ennen nähnytkään. pitää nimetä uusi verkko jollain kivalla nimellä, niinku PUPUNET?

aika tylytys crapissa - sisältää luonnollisia ruumiinosia

No comments: