May 17, 2009

POINTS - we haz them not

vähänkö lol'lasin kun näin uutisen euroviisuista "...suomi jäi kisassa viimeiseksi". ton vois vaan copy pastee joka vuosi. mun ehdotus, koska olen niin vitun huono häviäjä ja euroviisut on ihan käsittämätön skaba, olis ettei olis enää lordin jälkee osallistuttu. et täs on teille, pitäkää viisunne, kivakiittimoi. artun ehdotus taas oli että Lordi osallistuisi joka vuosi, tai joku sen impersonaatio ainakin. no joo, mikä ettei "in finland, we have this thing called lordi..."

Johannan bileet oli ulkoilma-piha-bileet, ja vaikka tämän tiesin niin EN sit VAAN OSANNU...ja jäädyin niin vitun totaalisesti. en tosin ollut ainoa. että viileä meininki. hurjat tarjoilut oli ja esityksiä lapsivieraista Hanna Marshiin, joka on ilmeisesti suomalainen pop-tähti tms? lähdettiin puoli kympiltä ja mentiin artulle kuuntelee ysärimusaa. siinä vierähti rattoisasti muutama tunti fiilistellessä... Oasis, Suede, Metallica, Bryan Adams, Spice Girls, Take That, East 17, Cranberries, Marilyn Manson, Alanis Morissette, Nirvana, Guns n' Roses, U2, Radiohead....ja tietty Apis ja Tehis ja Nylon Beat. no ja ehkä Suurlähettiläät ja J.Karjalainen ja Neljä Ruusua kans. Aikakone???

mutta Aleksandr; parasta mitä euroopalla on tarjota 2009? joo. nuff said :)

vittu mä vihaan kyllä videoita (suuren osan aikaa). uutisetkin on nykyään ympätty jotkut videoiden muotoon, on vaan otsikko ja sit KATSO VIDEO! no, EN HALUA KATSOA VIDEOO, kertokaa nyt jumalauta asian laita mustaa alkosella, tuijottakoot videoita sit ne ketkä haluaa. luen kyllä prkl nopeammin kuin joku esittää asiaa kuvin ja äänin. ei mun tarvii nähdä jonkun haastattelua, riittää että kerrotaan mitä se sanoi. ei ole koko päivää aikaa. videota ei voi silmäillä ja keskittyä olennaiseen, se vaatii mun menevän samalla tahdilla. ei käy. hv.

alakerrassa on ilmo että joihinki kellarikomeroihin on murtauduttu, pitäs käydä tsekkaa omansa. jos mun NKOTB-laatikko ja -arvoesineet on viety niin...paha perii!

No comments: