May 02, 2009

vappu ei sujunut rauhallisesti, mutta kuolonuhreilta vältyttiin

vappu tullu ja menny. oli ihan kohtuu-bileet, mutta olisin ehkä taas kerran voinu juoda vähemmän koska olin eilen aamuna paikan päältä herätessä aika huonossa hapessa. tulin kotiin ja nukuin iltapäivän. tänään olis ne yhdet Tiitan tuparit mutta mä itse asiassa mietin että olisko nää juhlimiset nyt tältä viikolta tässä... voisin ehkä vaa olla himassa ja katsoa telkkua. ja nyt kun kerta kävi näin hassusti että heräsin jo 11:sta jälkeen... niin ei sitä tiedä vaikka tänään siivoiskin ym. ?!!11

bileissä oli kans jotain Ellan luokkakavereita ym, oli ihan isohko porukka kasassa. aamusella sieltä kämpiltä heräsi mun lisäks kans neiti R ja F rouvineen. mulla ei ollu kyllä mennyt ollenkaa lujimpaa, kun yksi neiti oli oksentanut kylppäriin ja sammunut saunaan. sitä ennen meillä oli ollut jotain tyttöjen keskinäistä kivaa keskellä olohuonetta, ja siitä varmaa saan kuulla kuittailua lopun ikääni. ikävä aiheuttaa vaivaannusta mutta hauskaahan meillä oli. ja toi on aika normisettiä jotenkin [yrityksen nimi]:laisten kesken...outo juttu mutta totta. mun grillimakkarat oli jääny laittamatta ed. iltana, ruokaa tuntu piisaavan sen verta hyvin etten ollu ajatellu koko asiaa. F grillaili sitten makkarat meille aamiaiseks. menin vielä päikkäreille kun muut katto Pasilaa ja sit lähettiin häiritsemästä Ellan vapunviettoa.

yritin eilen katsoa elokuvaa, pari minuuttia sitä kesti, sit se ahdistus n. 2 tunnin sitoutumisesta kävi liian ankaraksi. mä en oikeesti tiedä mikä mun ongelma on mutta aika naurettavaa. ei vaan pysty kattoo elokuvaa...ei.

tarviin mun aamukofeiinit hei...

mun pitäs taas viedä jotain kirjoja divariin. ja toi paisunut vaatekasa pitäs käydä läpi silleen että mitä siellä on kättökelposta ja mitä ei...

joku puolalainen kirjakustantamo osti yhden mun vanhan kuvan kirjan kanneksi, jee. se tarkoittaa suomeksi rahaa matkailuun :) rahaan liityen olen kyllä ihan toivoton, oli se yks webin heavy-usereille tarkoitettu ideointisessio josta sais 100$, mikä tietty ei oo paljoa nykyisellä kursilla mutta aaaanyway, unohdin sen totaalisesti. onneksi sain mailin jossa kyseltiin sen perään ja luvattiin lisäaikaa vielä 7 päivää jos voisin tehdä sen. mä niin teen sen tänään tai huomenna.

No comments: