June 10, 2009

syitä hymyillä - kaikki kelpaa

meiksi on nyt tän päivää keikistelly leveen hymyn kera vaan, sopii hyvin näihin yt-jälkitunnelmiin...not. omat työjutut on edelleen auki ja nyt taas vähän mun mielestä heikot näkymät. päivät ja aika vaan kuluu, se on kyllä vittumaista kun ei tiedä.

no, yks 5min palsu myöhemmin asiat on taas aika eri tolalla ja just niinku pitäski. eli kaikki on hyvissä alkutekijöissään ja mun pitäs jatkaa osa-aikasena. voin sit osittain olla vaik etänä. ja saan palkatonta lomaa!!!! woohoo :D olen niin lomanahne että toi on aika jees. no, olen sinne Budapestii menossa elok. Wienin kautta. ja nyt jos heinäkuussa vaik viikon lööbailis...? saa vyötä sit kiristellä mutta joo joo...

jos kattos tänää jonku kevyen leffan ja juhlistais leegoja+työtä 2 siiderillä. miksi 2? se on vaa nii vitun sopiva määrä. just leffan pituinen juomatauko, mulla kun menee 1plo/h.

olen lukenu tota The Search (The Search: How Google and Its Rivals Rewrote the Rules of Business and Transformed Our Culture)-kirjaa nyt, se on tosi mielenkiintoinen, tai olen vasta haku-historian alkutaipaleella, erilaiset hakukoneet ja niiden esi-isät... ja kuuntelen nykyää melkee vaa Spotifyllä. kavereiden (tai tuntemattomien) soittolistat tuo uutta väriä päivään ja sit voi alkaa jonku uuden kivan löydön tuotantoo kuuntelee vaiks. Vesa-Matti Loiria kuuntelin viime viikolla, eh. no sillä on pari hyvää piisiä. kuten Niin suuri on sun rantas autius
spotifylink
youtube;

Hetken tie on kevyt-coveri on kans ok.

No comments: