July 04, 2009

missä ne leffavisat on?

no, en mä musavisassa tienny ku et mitä Christopher Walken antoi pikkupojalle elokuvassa Pulp Fiction. ja mikä musakysymys toi edes on? niin. no mutta en muistanut että One Flew Over the Cuckoo's Nestin ohjasi Milos Forman :( oltiin kuiteski kolmansia, jee?

olen aika pitkälle vaan nörtteillyt tänään. mitä nyt kuvasin yhtä saksalaista tyttöä. se on suomessa tutkijana yliopistolla. no, sain kai jonkun ok kuvan. kai. pitänee katsoa myöhemmin jos vaikka saisin ladattua noi kuvat kamerasta.

mä haluun matkustaa *vinkuu*

no hei jenni, sähän olet menossa kuukauden kuluttua Wieniin ja Budapestiin, mitä itket?? niin. no joo. whatever.

Kingston Wallin Shine on me on aika hyvää settiä näille yötunneille.

katselin mun vanhoja dA polleja kun etin jotain ja hohhoijaa, olihan settiä. onks tosi noloo jos nauraa omille jutuille? olin mielestäni ihan oikeesti hauska! *shrugs*

No comments: