July 06, 2009

kynsilakan nimi on "feel good"

olen lepäillyt kotona vloppuna. eilen yritin tehdä ruokaakin, kai se oli keskinkertaista.

siivoamisen kaa on ollut niin ja näin, mutta jotain edistystä. aion tänään perehtyä uuteen sarjaan, Mental. katsotaan onko siitä mihkää. jos vaikka pientä riippuvuutta sais aikaan.

jaa aika teennäistä. mutta karismaattinen päähenkilö. eikä tätä oo tehty ku 5 jaksoo vasta vai? niinpä niin. se oli siinä.

huomenna töitä 5h. mä voisin tehdä ensi viikolle jonkun ohjelman... että mitä teen minä päivinä. niinku töiden ulkopuolella. pyykit. se ja se lasku. sillä viisiin. laitoin varpaat kondikseen eilen mutta sormenkynnet kaipaa vielä huoltoa. ja naama vaatis oikeesti hyvän kuorinnan ja hiuksetkin kohta väriä. tää pinta... miksi se pitäs olla niin silee ja kaikkea? jaa. hyvä kysymys. ulkoista hoitamistahan, kauneusleikkauksia myöten, pidetään nykyään (tai markkinoidaan) sisäisen kauneuden 'ulkoistamisena'. kuoren tulisi vastata sisältöä, ja jos sisältöä hoitaa eli mieltään niin kai sen pitäs ulkonakin näkyä. kuinka paljon tästä on totta sitten, ja mitä kaikkea muuta liittyy siihen että tätä kuorta puunataan enemmän ja vähemmän väkivaltaisesti... no siitä vois kirjottaa jonkun kirjan. ja on kirjoitettukin. ja hei mitäs tuolla mun kirjahyllyssä on...

mietin miksi vessapaperipakkauksessa luki isolla NEW. sana UUSI olisi toki mahtunut, ei ole mitään syytä käyttää sanaa NEW. onko tarvetta brändää vessapapruu jotenkin eurooppalaiseksi, kansainväliseksi? pakkauksessa oli ns. alaotsikko suomeksi ja englanniksi, yhtä isolla. ei ruotsia, mikä toki ilahduttaa minua, mutta että englanti sitten sen sijaan?

kun olin joku 12 ja menin tätini kanssa (se hammaslääkäri) laivalle, ja se luki jotain Newsweekkiä hytissä niin mä menin laivan discoon. siellä ei kai ollu ikärajaa sitten? olin oikeasti aika paskana että tulin tanssikilpailussa toiseksi vasta. en oikein ymmärrä miksi osallistuin mihinkään sellaseen mutta sillon sitten tein niin. olin katsonut NKOTB:n videoita ja olin et aijaa, noin. mulla on siitä vaan hämärä muisto mutta kuitenkin. se olikin jennin eka kerta discossa.

ylä-asteella kävin jollain keikoilla kun koulun auditoriossa oli. ja kirjoitin koululehteen huonon arvostelun jostain tällaisesta tapahtumasta. siis tekstillisesti huonon, tapahtuma oli kiva. otin kuviakin siitä, äidin pokkarikameralla. ja otin etenkin kai kuvia siitä pojasta johon olin ihastunut. sitten piti odottaa se viikko kun kuvat tuli kehityksestä. Heinolassa oli kai 2 valokuvaliikettä silloin. mun kaveri Hanna oli myöhemmin töissä siinä toisessa. sitten se meni vaatemyymälään ja opiskeli myyjäksi tms. niinku oppisopimuksella vai mikä helvetti se on. nyt en ole kuullut, tahi ollut yhteydessä, Hannaan pariin vuoteen. viimeksi kun juteltiin se asui jonkun miehen kaa Heinolan pohjoispuolella. eikä se taida olla FB:ssä.

no katsoin ja onhan se. kas. :D

No comments: