October 06, 2009

väännetään

no en mä tietenkää saanu sitä sivua viel liveks. otan han itse vastuuta mutta aika montaa bugiakin vastaan miekkailin ja osa jäi vielä ulkolaisille it-tyypeille selvitykseen... ruotsalaiset kollegat teki vastaanlaista sivua ja sai tietysti omansa valmiiksi tänään. no, ei sillä mitään väliä ole mutta KUITENKIN. onko niiden pakko aina olla ensimmäisenä tunkemassa. no, jos mä nyt tähtään huomiseen päivään? menen ottaa nyt pikkutorkut (...) ja jatkan sit hikoilua viel kolmannen yön. prkl.

töissä oli kakkua tänään. jee. sen jälkeen söin Atrian "fresh" mikroruoan (mitähän freshiä siinä umpiopakkauksessa on?), kanawokkia. ja se ulostautui pian samaa tietä mitä oli tullutkin. wtf? oliko se oikeesti vähän epäfreash ateria (oli kyl hassun makunen!) vai mikä mulla oli vikana? se jäi mysteeriksi... sain siis kokea lämpimän aterian mutta kroppa ei kyllä juuri kostunut siitä. ei kyllä ole silti nälkä. en ole ehtinyt ajatella ruokaa tai mitään muutakaan kun olen silmät ristissä tuijottanut notepadissa loputtomalta tuntuvia rivejä jotain tekstiä ja yrittänyt etsiä sitä yhtä < tai muuta mikä rikkoo koko paskan. huomasin kuitenkin että on aika lähteä tutimaan kun aloin sekoilemaan liikaa.

yks työkaveri näytti kyllä kätsyn editorin mulle, mikäs express joku se oli... unohdin jo, asensin kyllä työkoneelle... pitää tsekkaa

iltapalaksi kuuntelen vanhaa kasarin kuulosta ysärimusaa; Maria McKee: Show Me Heaven :D (spotify)(youtube)

No comments: