May 17, 2010

töitä, mitä vitt, mitä se on??

ostin kinkkua ja syötin sitä talon kissalle. päivän hyvä työ siis tehty.

yksi lakanasetti pitäs ostaa lisää kyllä, luulisin. ja tarviin oikeesti keittiöön jonkun telineen tai systeemin kaikille mausteille sun muille purkeille. kuvittelen tällä viikolla saavani lääkärin avustuksella pienen sähkölieden kans ja sit voisin koitta kokkaa jotain simppeliä riisi tai pastajuttuu. kaasuliesiä on kauppojen ovenpielet täynnä mutta mä olen nyt siitä vitun ahdasmielinen ja vaikea etten jaksa nähdä painajaisia siitä kuinka se räjähtää mun naamalle.

valkopippuria ei ole vielä löytynyt. voi olla että jää löytymättäkin, lääkäri ainakin oli että wtf, valkoista pippuria? mun piti googlesta näyttää että kyllä sitä jumalauta on olemassa. itsekin epäilin hetken. eihän mulle ole mitään käsitystä siitä, mistä moinen tavara tulee, ostan sitä suomessa purkissa ja ehkä se on vaan maustettua ja valkaistua jotain-muuta-pippuria? mutta ei. nettiruokakaupassakaan ei täällä ollut tuota kyseistä tavaraa, ja niillä oli aika iso valikoima joten huonolta näyttää.

no, minähän en perinteisesti ole kokatessanikaan ollut mikään mausteiden suurkuluttaja ja tämä puutos tuskin vaikuttaa mitenkään mun pöperöiden laatuun. ja onhan tuo kynnys tehä pöperöä korkea kun voin hakea safkaa ulkoa, alkaen vaikka 1e... mutta jotain pastaa voisi joskus väsää koska ravintoloissa ase on täällä totaalisen huonoa. ei ole pastaruoat mikään turkin erikoisuus kyllä, huomaan. joku pakko niillä kai kuitenkin on joissain ravintoloissa sitä tarjota, ja minähän aina innostun ja tilaan ja petyn. al dentestä ei ole tietoakaan, ja jossain vetisessä kastikkeessa sit lilluu 200gr fusileja... ehkä jotain juustoraastetta päällä. ja sit kehtaa sanoa sitä Alfredoks tai jotain. no, en mä kai tullut turkkiin pastaa syömään.

hahaa suomi veti slovakiaa ämmämmissä 5-2. oikein.

ja hups, töistä soitti äsken että voisinko tulla tuuraa huomenna jotain toista opea. apua. arvasin että tässä käy näin, tulee tälleen yhtäkkiä enkä ehi yhtää henkisesti orientoituu. samaa kurssia olis vielä torstainakin mutta sanoin etten ole paikalla, Arttuhan tulee sillon iltasella, ja tää kurssi on just seiskasta kybään.

No comments: