August 11, 2010

vittu loppuuko tää kuumuus ikinä

:(

joka päivä katson sääennustetta, samaa 32-33:a näyttää. mikä on ihan paskaa muuten koska sääasema on jossain kuusessa. totuus on muutaman asteen enemmän. varjossa. auringossa jotain ihan muuta. ja sit se 90% kosteus? no riippuen kenen mittarilla lasketaan niin tuntuu 50+ celciukselta. jaa et miks mua ahistaa ajatus edes kauppaan menemisestä? kyllähän mä saunassa pärjään siinä missä kuka vaan suomalainen mutta rajansa kaikella. ei sitä joka päivä jaksa. kotona kestää jotenki tuulettimen edessä istua. ilman vaatteita. ja ei sekään ole miellyttävää.

mietin tän iltasia englannin tunteja, siellä voi pari ramadania harjoittavaa oppilasta olla jo aika paskana seiskan aikaan kun tunti alkaa. kasin jälkeen saa vasta alkaa syömään & juomaan.

neiti R kysy ihan aiheellisesti et onks mun lääkäri muslimi jne. itselle se on tietysti niin selvää et siin olis jo vähän liikaa, mutta eipä siitä ole kovin kauaa kun 'turkkilaisuus' oli vähän liikaa. ei sillä väliä mikä uskonto sinänsä, mut se on mulle niin iso asia etten sulattas ortodoksia tai skientologia sen enempää. lääkäri on siis ateisti ja harrastaa samoja asioita kuin minäkin.

mun pitää korjata noiden eilisten oppilaiden kokeet. ja tyhjentä pesukone. neiti R:n tuloon on enää vajaa 2 viikkoa!

1 comment:

amandarini said...

i hate it when u write in finnish.
this time i used google translator but it wasnt big help :p