October 05, 2007

valuva räkä

allergialääkkeiden pakkauksessa lukee että 1 nappi/vuorokausi. vuorokausi pitäs musta on 24h mutta sitä nää ei kyllä kestä. vaikutusaika asettuu siihen 15tunnin molemmin puolin. siitä ei voi erehtyä kun räkä alkaa valua nenästä ja silmät turpoo ulos päästä... paska lääke vai epämääräinen kuvausteksti? ihan sama - näitä nappeja menee sitä tahtia kun on tarvis. muuten kisut tappaa mut kirjaimellisesti eikä vaan kuvaannollisesti.

katselen Janice Dickinsonin Modeling Agencya, se on helppoa aivot vapaalle ajankulua kun ei halua tehdä tai ajatella mitään. no tää on mun pääasiallinen harrastus nykyään, aktiivisen olemisen välttäminen.

Arttu on mulle auki safkat, hah. puhuttiin nettiyhteyksistä ja viittasin ruosalaismummoon jolla on 40giganen netti. Arttu sanoi että eiks se ollu norjalainen? no ei! ruotsi. norja. vängättiin hetki ja Arttu kysyi että lyödääks vetoa, huh huh! joo lyödään vaan... kun Arttu oli googlettanut ja todennut että saa viedä mut syömään, kysyin että miten ihmeessä se tollaiseen lähti...kun MÄ SANOIN että se on ruotsalainen. Arttu oli että no niin hän muisteli toisin. sanoin että no mutta kun mä oon aina oikeassa. Arttu korjasi että näin ei muka ole?! what? niin miksikähän me taas erottiinkaan... vitsi.

No comments: