October 14, 2007

tais mennä normiperheilyks

viikonloppu meni mukavasti, vaikka vielä sitä on jäljelläkin. mitään tuottoisaa ei tehty mutta mulla oli ihan mukavaa. tuli tosin juotua liikaa, etenkin perjantaina. ihan kotosalla oltiin. tekisi mieli syyttää port viiniä, ettei se sovi mulle, mutta en tiedä... olin huolissan miten kisut tykkää autolla matkustamisesta, sehän ei perinteisesti, etenkään ahtaassa kopissa, ole niitten lempipuuhaa... mutta nää kisut otti ihan iisisti ja miehen kämpillä ihmettelivät hetken paikkoja ja asettuivat sitten taloksi. kuten arvata saattaa, iso sohva sai kovaa rökitystä. oli aika perhe fiilis välillä, etenkin autossa, että tässä me nyt mennään, mies ja sen tytöt. oli mukava kun pysty menee nukkuu yöllä, laittaa oven kii, ja ties että kisuilla on kaikki ok, ei ollut aamulla kiire kotiin niitä ruokkimaan. mies teki aamiaista ja minä luin hesaria, normikäytäntö, ja kisut piti meille seuraa. mies kehitteli lelunkin pikkuisille, foliopallo narun päässä. sitä ne jahtasi ihan villinä. aika paljon kikateltiin kun 2 harmaata karvapalloa tekee uskomattomia uimahyppyjä ja heittäytymisiä saalistaessaan kiiltävää palleroa. miehelle kissat ei ole tuttuja otuksia ja se on ihastellut ja ihmetellyt kuinka taitavia saalistajia ne on, koordinaatio ja nopeushan on ihan niiden erikoisalaa. lauantainen sushi-sessio tuttavapariskunnan kanssa oli myös mukavaa. en ole eläissäni pelannut niin paljoa seurapelejä. helppo ennätys kun en ikinä oo juuri pelannut mitään. olin aika kauhuissani mutta ihan ok ne meni, tornit ja scrabblet ja muut. kerran Kanadassa ystäväni KPR pakotti mut pelaa jotain saatanan peliä sen kaa, missä tiesin et oon tosi huono, ja se tietty tiesi pärjäävänsä siinä... se hiero sitä pärjäämistään sit jotenkin mun naamaan aika onnistuneesti ja mulla oli sellai vitutus että huh huh... lopulta olin tippa silmässä, kirjaimellisesti. taisin olla vähän sitten stressantunut sillon?

tänä iltana laitoin miehen telkun eteen kattoo After Life-leffaa ja lähdin kauppaan kiltisti ostaa kaljaa ja sipsejä... no, puoliksi vitsi. kaljaa oli jo. erikoista, se että minä menen kauppaan. siihen on syynsä. nytkin kannoin sieltä jotain epämääräisiä ruoka-aineita mutta tuskin niistä hyvällä tahdollakaan saa mitään ateriaa. ostinkin varmuuden vuoksi myös mikrosafkaa. katsotaan mitä tapahtuu. meil on tää Maajussille Morsiaan-proggis. aika vaikea selitettävä... miks katsoa paskaa suomalaista telkkuviihdettä?? no ajateltiin olla normi-pari ja seurata jotain sarjaa yhdessä. onhan tossa tahanton huumorinsa. toi mainosTV on kyllä uskomaton. joo mainoksilla rahoitettu ja ymmärrän mutta kun ohjelmat on aina vartin myöhässä (8-13min jos tarkkoja ollaan) niin jo on vittu köyhää. eikö niille mainoksille muuten saada väkisin katsojia kuin myöhästyttämällä ohjelmistoa? what? tehkää vittu parempia mainoksia et ihmiset kattos niitä.

seesteistä. huomenna ei ole töitä, ainakaan aikataulutettu, mutta enköhän tee jotain webbiprojektiin littyen.

No comments: