October 15, 2007

vitun myspace vittu

valitsemani uuden duunin työtehtäviin kuuluu ihanuuksia kuten webissä surffaaminen ja foorumeille kirjottelu ja muutakin mitä teen vapaa-ajalla joten kiva että siitä maksetaan. mutta tästä myspace projektista on nyt muodostunut ihan pieni ongelma. pitäs siis tehdä myspace sivut firmalle. homma on ollut työn alla jonkun kuukauden. tämä on chattikeskustelu tältä päivältä;

...
Arttu says:
mä en tajua. selitä mitä pitää tehdä
suzi9mm says:
en mäkään tajua!
suzi9mm says:
siks mä pyysin sua kattoo
suzi9mm says:
en oikeesti tajua
Arttu says:
ok. mitä teet huomenna?
suzi9mm says:
toi html oli vaan joku arvaus
Arttu says:
ai ok
suzi9mm says:
no en ainakaan teen tota kun oon jo yrittäny
Arttu says:
olisitko halunnu tulla toimistolle tekee jos matti olis ollu siellä kans?
Arttu says:
se olis ehkä osannu auttaa meitä
suzi9mm says:
no joo ehkä... onks matti nyt online. jos sen tietää et se on jiku html juttu niin sit mun on turha tulla?
Arttu says:
on se online. no jotenkin sitä pääsee editoimaan. miksi sun olisi turha tulla?
Arttu says:
olisitko halunnu chattia sen kanssa nyt?
suzi9mm says:
no en. te puhutte samaa kieltä, kysy nyt vaan et onkse sivun modifiointi jotain html-paskaa vai jotain mitä normi-ihminen voi tehdä
Arttu says:
ok. se sanoo että normi-ihminen voi tehdä mutta venaa mä kysyn
Arttu says:
joo tää on aika järkyttävää
Arttu says:
siis miten pitää tehdä
suzi9mm says:
no ARVASIN!
Arttu says:
http://webtools.gieskes.nl/myspace_style_generator/
Arttu says:
tolla tehdään sellainen css
Arttu says:
joka pistetään sitten bion alkuun
suzi9mm says:
joo ei vittu!
suzi9mm says:
EI
suzi9mm says:
saatana
Arttu says:
ei oo muuta mahdollisuutta
Arttu says:
tossa on sentään test page sivun alla
suzi9mm says:
NIIIIN mut mä en tota vittu voi tehdä
suzi9mm says:
toi on ihan WTF
Arttu says:
noooh
Arttu says:
kokeile
suzi9mm says:
PASKAAA

Arttu says:
no on kyl
Arttu says:
mua naurattaa täällä ääneen
suzi9mm says:
mua vituttaa ääneen
Arttu says:
toi on niin kamala systeemi
suzi9mm says:
mä ARVASIN, mä oon aina tienny etmyspace on paskaa vaikka detailit et millä tavalla ni onki jääny hämäriks
Arttu says:
mut koklaa vaikka vaihtaa värejä, toimii ihan suht järkevän oloisesti
suzi9mm says:
vittu, saatanan natsit, mitä helvetin pelleilyä toi on, vittu 'meil on webin paskin käyttis' jee
Arttu says:
joo
Arttu says:
mut sit tos voi valita vain värejä esim FFFF00
Arttu says:
ei voi syöttää omaa
Arttu says:
se pitää sit vaihtaa kun saa ulos css:n
Arttu says:
siihen voi find+replacella tehdä
Arttu says:
mä voin yrittää etsiä toista editoria
suzi9mm says:
joo..... katellaa


joo. Arttu löysi paremman editorin, kiitos sille jaksamisesta. kyllähän mä ton väännän. ja siitä on sit toivottavasti paljon iloa koska tohon on nyt uhrattu sen verran paljon kaikkea. huh huh mitä meininkiä, ihan käsittämätöntä paskaa toi myspace. normikäyttäjälle siel on jo joku vammanen editori-juttu joka on melkeen moderni mutta meidän pitää tehdä 'artisti-profiili' käytännössä ja siellä se on tollasta HELVETTIÄ.

No comments: