November 20, 2007

ihan sama

heräsin tunnin ennen kelloa, käytänössä seiskalta ja se oli sen verran historiallista että siitä riittää varmaan pohdiskeltavaa että mitä helvettiä tämä oikeen oli. kävin sitten yskäni kanssa työterveysaseman "aamupäivystyksessä" ja olivat sitä mieltä että kurkku vähän ärtyi allergiasta ja antihistamiineja vaan... hmm, vetäsin sellasen mutta yskityttää edelleen yhtälailla. no mutta, whatever, seuraan tilannetta. sitten heitin vanhan käsilaukun suutarille, joka sanoi että eeeei, en korjaa. olin surkean näköinen ja sanoin pliiiiiis. korjaavat laukun. ylläri. se laukku vitutaa mua koska se alko hajoo heti kuukauden sisällä ostosta, Lindexin laukku, paskalaatuinen tuote, mutta niin nätti että sen voittanutta ei ole löytynyt. pakko siis yrittää nyt korjaa se. kauneusvirhe siihen tulee mutta ihan sama. sitten ehdin vielä juoksee toiselle terveysasemalle kun lääkäri anto viime viikolla lähettiin 'kilpirauhastutkimukseen' tms. antoi jo vuosi sitten mutta kun sinne pitäs mennä ennen klo 10 aamulla niin jäi sitten... ja kun se tuntu sillon vähän sellaselta btw-jutulta... mutta kun se nyt taas otti sen puheeksi ja sanoi että epäilee mulla jotain ongelmaa sillä suunnalle niin päätin ponnistella. ja tämä aamu antoi siihen mahdollisuuden jopa ilman ponnistuksia. että nyt sit sekin selviää. 9.30 oli palaveri ja asiat menivät kerrankin niinkuin MINÄ halusin. haa. koin itseni ylipäteväksi neroksi :) sitten menin tunniksi taas yhdelle toiselle lääkäriasemalle "juttelemaan" ja ens viikolla ja sitä seuraavalla sama. että ehkä nää mun monimutkaiset pohdinnat elämästä ja sen sisällöstä alkaa pikkuhiljaa aukee. tai sitten ei, mutta ei tässä nyt paljoa ole menetettävää :)

en ollut saanut postia. ihan tylsää. olen shopannut netissä sen verran että alkaa ärsyttää jossei joku nyt ilahduta minua ihan näinä päivinä.

lupasin äidille mennä tällä viikolla Sysmään sen luo. nyt on nää kovat kysymykset kuten että mikä päivä ja jäänkö yöksi. en ole päättänyt vieläkään mitään. ainiin oisko nyt pitäny ottaa joululahjat mukaan? ei mulla vielä oo niitä. pitäs kehittää jtain mutta en kyllä tähän reissuun nyt ehdi. miten mä aina sählään tällee.

kello on vasta puol 3 ja mies pääsee töistä neljän jälkee. mitäs täs tekis. kun en jaksa siivoo tai mitään hyödyllistä. pesin eilen koneellisen pyykkiä. väsyttää tietysti, as usual. jos ottas parin tunnin nokoset tai kofeiini reippaasti, mutta sitäkin on jo mennyt tänää 200mg. ei ole mitään siihen verrattuna kuinka jotkut vetää 10kuppia kahvia päivässä, mutta minä en olekaan "jotkut" ja yritän pitää jotain rajaa.

koitin punaista ripsaria tänää, punaisten sukkisten ja violetin paidan kaa, muuten mustissa. mutta oli aika plää, pitää koittaa joku toinen kerta vähän erilaisella meikkipohjalla ja lookilla muutenkin.

mitä helvettiä mä teen. katson CSI miamit tai nykit putkee? siis joku yö täs. miksen mä jaksas siivota. se olis niin reipasta ja sit tulis hyvä mieli.

H&M alkaa myydä Marimekko-kuoseja (HS 20.11). jaaha. vitun ylläri. Manolo Blahnik alko kans tekee Marimekkoisia kenkiä. jee nyt saadaan suomi-designia maailmalle. evVvk. hei mekin osataan tehdä ylihinnoiteltua "laatudesignia"! mekin osataan myydä ja markkinoida, ihan ku nuo ameriikkalaiset! ja ruottalaiset! kansallinen itsetunto nousee pörssikurssien kaa samaa tahtia ja vähän edellä. *paljon kirosanoja*

on kiva että nykyinen duuni myy palveluita ja kontenttia eikä materiaa. yrityshän se on mutta siitä on myös vähän yleishyvää eri osapuolille. jotain hyvää jossain. vanha työpaikka osoitti myös hyvää henkeä tänään kun olivat mun viimeisten työvuorojen kanssa tehneet mun mielestä vahingossa tai muuten vaan tylsästi. pyysin että saisko vähän tällaista muutosta, mikä ei normitilanteessa varmasti onnistuisi, mutta saatiin muutosta :) yllättävän monta työvuoroa ne mulle kyllä loman lopun ja lopetuksen väliin lykkäsivät. ehkä ihan vähän enemmän mitä aiemmin oli sovittu yleislinjauksessa mutta ei mua oikeestaan haittaa. jos nyt olenkin siellä 5 vuoroa sen olettamani 2 sijaan niin ei haittaa, kyllä se loppu menee kevyesti. voisin yrittää kyllä jotain noista kaupata muille mutta en usko että onnaa. vika työvuoro on pikkujoulupäivänä 5.12, kuten olin toivonut. musta siinä kiva meininki että olen töissä ja voin fiilistellä lähtöä ja sitten illalla BILEISIIN! :D toivottavasti kaikki hyvät tyypit tulee ja pääsee, haluan juhlia heidän kanssaan vielä kerran. tossa firmassa onkin poikkeuksellisen paljon hyviä ja samanhenkisiä tyyppejä joiden kanssa voi olla oma itsensä. pitää työkaveri ykköstilaa tällä hetkellä työpaikka-listauksessani.

kiva kun miehet niin aktiivisesti haluu mulle valokuviin malliksi (siis ihan asiallisia ihmisiä suurin osa). vittu näyttääkö siltä että kuvaan niitä -siis miehiä- juuri ollenkaan??! no ei näytä. ei näytä siltä että kuvaan nyt just yhtään MITÄÄN. hiljasta pitää. mutta etenkään miehiä en kuvaa. etenkään roolipeliasuissa tai vähissä vaatteissa tai s/m meiningeissä. etenkään EN.

jenskällä on sellainen ärripurri-päivä tänään. välillä on.

No comments: