November 30, 2007

raakaa lihaa

hyvä kun saatiin tollasta oikeeta kuvamatskuu "hienoilta suomalaisilta huipputiloilta" joissa "eläinten olot ovat EU:n parasta A-luokkaa". no, voihan ne ollakin kun kaikki on niin suhteellista mutta ei se tarkoita että toi on silti ok. olen onneksi viime aikoina ravintolassa osannut tilata jotain muuta kuin kanaa/possua/jne. vedessä elävät on ihan sama missä ne on ollu. pitää nyt entistä tarkemmin katsoa mitä kaupastakin ostetaan. mies tekee ihania liha-safkoja, ja saa tehdä jatkossakin mutta joko saatanan harvoin tai sitten saa olla luomulihaa. no poikkeus on poikkeus mut siis. minä en ainakaan haluais tukea sitä että eläimiä pidetään tollee jotta ne voidaan syödä. mutta parasta on se että sitä hierotaan nyt muidenkin naamaan. ei se varmaan keskiverto-idioottia heilauta miten ne kalkkunaviipaleet on siihen vakuumipakkaukseen päätynyt, pakkausten kuvat ja kaikki on viety niin kauas ajatuksesta että sen alkuperä olisi ollut elävä eläin. anyways. olen skeptinen siitä että tolle mitään tapahtuu... jos suomalaiset haluaa ostaa halpaa kana-palaa ja possu-suikaletta ja HK ja Atria kilpailee asiakkaista verisesti niin se veri kyllä vuotaa siellä maatilalla eikä pääkonttorissa. en tiedä miten ne kaikki eläinlääkärit lahjoo tai mitä helvettiä...varmaan samanlainen kusetusmeininki kun maanteilläkin, hankitaan radar että tietää millon nopeusmittari/kamera on lähistöllä, voidaan sitten hiljentää, sen jälkeen saa taas kaahata niin että varmasti joku kuolee. jos poliisi ei saa tietää niin sitähän ei tapahtunut? ja sehän ei oikeastaan ole väärin että se tapahtui, koska minä olen niin hyvä kuski ja minä olen aina ennenkin ajanut nopeasti ja minun autoni pysyy hallinnassa ja minä olen kokenut kuski ja minulla on nyt ihan pikkasen kiire ja jjajaja

No comments: