November 12, 2007

ruokakauppa...ruokaa... kauppa...

olen syönyt yhden vitun omenan ja venailen et mies tulis töistä ni mentäs kauppaa. nälkä. mä en yksin jaksa kävellä ku tohon viereiseen siwaan, mut meidän pitäs yhdes mennä tonne kurvin s-markettii.

huomenna on ihan oikea työpäivä. joo no eihän se nyt niin uusi juttu ole mutta tuntuu freshiltä. keksin että teen sellasen take-a-tour tyyppisen jutun firman sivuille kun näin sen netissä muualla tosi hyvin totetutettuna ja ollaan puhuttu et sellai vois olla. niin teen sen huomenna ja sit jos siit digataa ni mainostoimisto saa tehdä sen 'oikeesti'. heh, tiistai, yksin himas ja mulla on TEHTÄVÄ joka on mun vastuulla. minä teen sen ja kysyn jaetulta sivupersoonaltani mielipidettä ja kritiikkiä ja hitto että tulee hyvä. viime viikolla mietin kyl vähän työjuttui, tällänen homma missä oikeesti näkee säätönsä jäljen on nöy...siis opettanut kuinka ei olekaan niin helppoa olla täydellinen. tarvii keskittyä. mutta mä pystyn siihen toki. nyt vaan keskitytään helvetti.

missä se ruokakauppa-mies viipyy. pyykitkin pitäs laittaa kuivuu, ne alkaa vittumaisesti haisee jos on liian pitkää konees. löysin viikonloppuna ehkä eBaysta hyvin läppäri-repun, siis ihan tavallinen reppu johon toi vois mahtuu. katotaan nyt sit miten sen kaa on. isä kuuntelee nykyään suomi-heviä, puhui jotain Aleksi Laihosta ja sen "rääkymisestä" et sais kuulemma keskittyy siihen kitaransoittoon. what, tiedän nimen mut en bändiä. Nightwishiäkin se on kuunnellu. mun iskä ei ole yhtään nuorekas sillee, en tajua mikä vittu sille on tullu. ei se kuuntelee muutakaan modernia musaa joten miks suomi-hevii? suomalaiset juuret polttelee siel ulkomailla asuessa? ehkä. lupasin joskus lähettää sille Kirkaa mutta unohdin. ehkä pitäs, sekin ois parempi kai kuin Nightwish? ehkä keksin jokain oikeesti hyvää, Leevistä se ei ehkä pitäs mutta ...no joo, en nyt keksi just mitään hyvää suomalaista. noloo. Zen Cafe. mut se ois varmaan liian masentavaa sen mielestä. Ristokin on vähän siinä ja siinä et tajuukse sitä. mut hei, tyyppi kuuntelee heviä, ehkä sen ymmärrys ei olekaan niin rajoittunut enää. mä luulen vaa et se ymmärtää mitä se "haluu" ymmärtää... olen selvästi perinyt tämän isältäni. valikoitu ymmärtäminen.

No comments: