November 08, 2007

torstai töttöröö

oon edelleen tosi räjähdysherkkä. kiroilen ja rähjään monta prosenttia enemmän kuin normaalisti. en silti ole mitenkään onneton tai koe itseäni stressaantuneeksi. reagoin vaan ihan överinä kaikkeen. että whats up? positiivisellakin skaalalla mennään paljon reunemmassa, hypin ja nauran ja viuhdon melkeen huvikseen. lääkitys kuntoon vai?

kävin keskustassa Mariannen kaa ja sain aikaiseksi jotain pientä. Chanelin meikkipuuteri on lopetettu ja sain itselleni varattua+ostettua vikan täytön siihen stockalta. sokokselta oli jo loppuneet. eBayssa sitä ei ees oo, harvinainen väri ku on nii vitun kalpee. kenkiin korkolaput ja ens vuodelle kalenteri . tai tyhkäsivuinen vihko johon itse tein kalenterin työvuoron aluksi. kirjotan ite päivien numerot ja kuukaudet. mua vituttaa niin suunnattomasti ne kaupan taskukalenterit kun niissä on AINA lauantai ja sunnuntai jaetulla tilalla. ihan ku ne ois yhdessä yhden arkipäivän arvoisia. sit ei oo yhtää kirjoitustilaa vaik just sillonhan tapahtuu! miksi???? tai sit pitäs ostaa sellai A5 kokoi megakalenteri. teen ite ni saan sellasen ku haluun...

nyt alkaa sit 3 viikon loma täst hommast, outoa tulla sit takas tekee viel pari vuoroo mut pikkujouluihin oli pakko päästä!! nökötän täällä puoleen yöhön ja yritän saada jotain hyödyllistä tehtyä niinku laskuja maksettua. *tehty* tilanne tilillä ei ollut niin paha kuin uumoilin, olen kiitollinen siitä. uuden tietokoneen hankinta ei silti ole ihan läpihuutojuttu, pitääkin alkaa äiskän kaa keskustelee joululahja-avustus-kolehdista tms.

etsin raivoisasti läppärilleni reppua mutta vitun vaikeeta on. vaatimukset ei mun puolelta ois kovat, joku siedettävän näköinen ja hintainen. valikoima vaan on vähän todella rajallinen kun läppäri on widescreen, kaikki reput on tehty jollekin 14-tuumaisille ja toi on yli 15. selviäisin hyvin pienemälläkin näytöllä, en tiedä miks toi on tommonen. mutta ei saa valittaa tietty, se on nyt vaan niin saatanan vaikeaa kun haluis sen repun. sinne mahtuis sit muutakin krääsää, eväitä yms kun siihen olkalaukkuun ei oikeen mee muuta. se on niin painava mun olalla että saan selkävaivoja siitä tai jotain :(

aamulla juhlin kun nukuin hyvän yön iiiihan yksin ja kaikessa hiljaisuudessa. tosin eipä tullut mikään karvainen ihanuus mua herättelemäänkään haistelemalla mun naamaa mutta kestän kyllä sen...kun ei tarvinut ekana alkaa siivoilee kamoja lattialta. lasit pöydänreunilla, laatikot auki...millään ei mitään väliä, KUKAAN ei koske niihin. ja jätin koneen päälle ja näppiksen pöydälle...ei tarvinut yrittää kömpelösti piilotella sitä mihinkään minne ei kisutassut yltäis. kävelin paljasjaloin, ei hiekanmurua missään...(siivottiin eilen HYVIN!). kyllä tämä vapaus on ihanaa.

eilen katsoin Sinkkuäidille Sulhasta. se seepra-hiuksinen äijä jaksoi ihmetyttää mua. ja se Teija joka oli mun ikänen, kun se näytti vanhemmalta. Ilta-Sanomissa oli itse asiassa uusien sinkkuäitien ja isien kuvat ja taas ne naiset oli paljon ikäänsä vanhemman näkösiä (miehet taas ei?!!) se on kai toi yksinhuoltajuus rankkaa, tulee vuosia lisää heti :( mutta siis, se seepra-hiuksinen selvittää IS:ssä kuinka rikki se oli kun Teija antoikin sille pakit. noin voi reality-sarjassa käydä joskus! voih. Sinkkuäiti-pohdintani keskeytti vanha ystäväni Ako joka otti yhteyttä nyt netin kautta, ei olla pitkään aikaan, varmaan pariin vuoteen oltu satunnaista mailia enempää kontaktissa. sen mies on nyt Berliinissä, sekin muuttaa sinne ehkä ens vuoden puolella. kaikki menee johonkin ulkomaille... ihan hyvä, pitää mennä kun pystyy.

IS:ssä kommentoitiin myös M.Jacksonin kalpenemista ihan lehden kansikuvan perusteella. hohhoijaa. jos lehdessä on valkoinen tausta kannessa ja kansikuvatyypillä valkoinen takki niin naaman vaalemtaminen joko meikilä tai tietokoneella on vaan vitun loogista. eikä sillä värillä tarvi juurikaan olla tekemistä totuuden kanssa. luin koko lyhkäisen artikkelin ja se tosiaan koko säälittävyydessään teki uutisen siitä, miltä Michael näyttää yhdessä kuvassa. voi olla että Michael on vähän vaalentunut lisää, mutta se on sitten sattumaa, ei sitä tosta voi päätellä. hauskaa on kyllä se että lehti on ne...afroamerikkalaisille suunnattu Ebony. ei tosta miehestä uskos että se on afrikkalaista nähnytkään. eikä tuo edes ollut kritiikkiä, aika hauskaa itse asiassa, mitä jos mä oisin 20 vuoden päästä pikimusta ja nenä ois hullun levee ja huulet turvonnu entisestää? ja hiukset pallona pään ympärillä. olishan se hauskaa, vähän vaihtelua tähän massaan. kiva että joku tekee jotain vähän erilailla. on Michael tehnyt mitä tahansa niin ihan liikaa se on saanut paskaa niskaansa joka tapauksessa. onks kaikki sitäpaitsi unohtanu kuin hullun lahjakas se on? en ole ikinä aktiivinen Jacksonin kuuntelija ollut, mutta kyllä mäkin oon tajunnu että tyyppi osaa. pitäskin tänään kun pääsee himaan niin paneutua asiaan...

se Chanelin meikkipuuteri... oon käyttäny sitä tyyliin sen joku 8-9 vuotta mitä se on ollu olemassa. olin muistaakseni kosmetologiikoulussa tokalla kun se tuli. olin heti ihan myyty, luokkakaveritkin myönsi että huipputuote. harvoin mitään kosmetiikka-tuotetta noin pitkään tehdään, toi olikin aika erikoista... tiesin et tää päivä tulee et se lopetetaan mut tosi rankkaa. se on ihan mun vakio-tuote. kamalan kallis mutta ihan kyllä hintansa arvoinen sit kuitenkin. joskus en käytä sitä hetkeen jostain syystä ja sit kun taas laitan sitä naamaan niin oon aidosti yllättynyt ja harmittelen että en hetkeen käyttänyt sitä. harva meikki-tuote, jos rehellisiä ollaan, niin tekee merkittävää tai näkyvää eroa mihinkään. en siis kuvittele sitä, se heijastaa valoa todella paljon mikä tekee ihosta tosi kauniin! tietty ei kaikki sovi kaikille, se ei oo todella kuivan ihon tuote, ja makuasioita ehkä *shrugs* kuiteskin, nyt ne tietty Chanelilla on tehny 'korvaavan' tuotteen, eli meikkipuuterin joka on muka parempi kuin edeltäjänsä.... joo-o. myyjä Sokoksella yritti tietysti myydä sitä ja totesi että eihän sitä nyt huonompaa tietysti tehdä. no hehe heh, ei varmasti, uudet digiboksitkin on niiiin paljon parepia kuin vanhemmat mallit... ok ei oo reilu vertaus mut kosmetiikka on niin maku-asia. koostumus joka sopii toiselle ei sovi toiselle. jos mä nyt oon fiksaantunut tähän yhteen niin mun todellakin kannattaa pysyä siinä niin kauan kuin mahdollista. mä oon näiden vuosien aikana ostanut muutaman muunkin meikkipuuterin (ylläri...) ja mikään ei vedä vertoja tälle, eli kyse ei ole edes sellasesta sokeudesta ettei tiedä parempaa. mä tiedän parhaan ja se on tää. ja sit on viel koostumuksen lisäks tää älyttömän tärkeä väri-kysymys, eli ne uudet värit ei tietty oo ihan identtisiä vanhojen kaa. myyjä-täti sanoi että ovat hyvin lähelä...ja nimet ja numerotkin oli samat...mutta mutta.. vitut kaikesta tosta, mä sain täytön siihen vanhaan ja keskityn nyt siihen. aika pitkä kappale meikkipuuterista! tulee mieleen ne ajat kosmetologikoulussa kun juteltiin varmaan tuntikausia jostain meikkituotteista. kuulostaa tosi turhalta, tai et miten se on mahdollista, mut tosi helposti, voihan auton osistakin tai mist vaan puhua, kaikissa jutuissa on laatu ym eroja jos vaan on asiantuntija. ne oli kyllä hyviä keskusteluja. ei mitään maailmaaparantavia mutta muuten viihdyttäviä.

No comments: