November 08, 2007

porsaita äidin oomme kaikki

olen kai tylsistynyt, olen käyttänyt aikaa Jokelaan, mikä on yllättävää humaanilta ja empatian puutteiselta minulta. ks. screencap alla. sain aika pahan slaagin kun serkkuni laittoi minulle sellaisen kierto-tekstarin kynttilöistä ikkunalla huomenna. "...Olethan sinäkin mukana muistamassa nuoria koululaisia ja opettajaa, jotka vielä keskiviikkoaamuna uskoivat elämään ja tulevaisuuteen."
uskoivat varmaan loppuun asti, sit niitä ei vaan yhtäkkiä enää ollut olemassa. serkkuni on muuttunut aika paljon siitä kun hänet tunsin paremmin, joten yllätykseni oli valtava. no, kunnioitan jokaisen vakaumusta joten ihan jees, mutta mulla on kynttilät loppu ja veikkaankin että tämä seuraava vei enemmän aikaa kun sellaisen sytyttäminen!













3 on oikeita. Arttu oli heti ilonpilaajana huomauttamassa että Georgian poikkeustila ei liitty asiaan. mutta sanon vaan että pitäs liittyä! ja kukas sitä tietää vaikka liittyskin. huomiseksi ehdotetaan suruliputusta... mä ehdotan että laitetaan asekaupat kii jos jotain niin vitun merkittävää on pakko tehdä. ihmisiä osataan tappaa muutenkin kuin aseella mutta kaikki varmaan myöntää että Moralla on vaikeampi listiä 8 putkeen kuin käsiaseella? tarvitaanko aseita metsästykseen? vitut. annetaan porojen olla. ja myös niiden muiden mitä metsästään. tarkkuusammunta? hankkikaa parempi harrastus! en oikeasti ole asiasta mitenkään fanaattinen, ihan vitun sama, joku päivä mutkin vielä ammutaan Alepan kassalle, mutta jos nyt syvän näkemykseni johonkin tarjoan niin olkoon se tällä kertaa aseet.

No comments: