February 04, 2008

coma white

Tiittaa pitäs tavata tänää. se tulee käymään. ei ollakaan nähnyt hetkeen.

eilen katsoimme leffat Wristcutters: A Love Story ja No Country For Old Men.

wristcuttersin nimestä arvasin että vittu tässä on onnellinen loppu. no niinpä niin. mutta leffa oli ihan hauska, oudompi kuin odotin. siinä seikkailtiin maailmassa johon itsarit menee kuolemansa jälkeen, samanlainen maailma kuin oikeakin mutta vähän paskempi. silloin mulle tuli ahaa elämys! ilmasnkos tää maailma on paska, mä olen tappanut itseni ja joutunut tänne. ja olisko viel niin et sit jos tapat itses uudestaa ni joudut aina vaan surkeampaan paikkaan? mutta joku tajus huomauttaa että tuolla logiikalla kaikki muutkin täällä on itsareita. no, se ei tunnu niin realistiselta. yritin vängätä mieheltä että kuinka se on tappanut itsensä mutta se oli sitä mieltä että ehkä tää onkin kuoleman jälkeinen taivas. no hyvä on, ei sitten. mutta leffa oli viihdyttävä ja suositeltava.

no country'a vastustin koska se oli jotain western draamaa jännitystä... tiesin etten jaksa sellasta. ja se olikin aika ajoin tosi ahdistava ja rassasi mua. lopetin katsomisen kesken, pakenin johonkin hetkeksi. se on kai ihan laatuleffa, pidin siitä noin muuten... mutta tipuin tietysti vähän juonesta kärryiltä. kun leffa alkoi ahdistaa tosi paljon, kittasin vodka-passoa drinksua naamaan toiveissani sammua. mutta ei. sitten passoa loppui ja jouduin lantraa pepsillä. päätin että tänään ei juoda. en nyt syytä sitä stressaavaa elokuvakokemusta ainoastaan, mutta sanotaan että tänään en ainakaan kato sellasta. mä tarviin jotain hoitoa kun en kestä noita raskaita elokuva-juttuja.

heräsin tunti sitten väkisin (no hei, nukuinkin vaan sen 11h) ja nyt päiväunet viekoittelee jo...tosi kovasti. otin kofeiinia ja voisin ehkä mennä nojatuoliin istuu ja toivoo et se vaikuttaa. olis kiva tehdä töitä enennku Tiitta tulee.

nenä on taas niin kuiva sisältä että niistän jotain veriräkämössöä. mulla on sitä rasvaa ja öljyä mitä mun pitäs työntää sinne nenään ettei se pääsis kuivuu ja haavoja muodostuu mutta kun ei aina muista...

viikonloppuna on kahdet meiningit...ja en nyt oikeen tiedä miten he hoitas kun molemmat on lauantaina. Ellan ja Teemun tuparit ja sit vanhojen Helia-luokkakavereiden kaa baari-iltaa.

joo heräilin koomastani hitaasti. hyvä.

No comments: