February 03, 2008

propellit kaakkoon

ihana heräillä hitaasti sunnuntaihin. lämpimästä sängystä ja rakkaan ihmisen vierestä. se lähti kauppaan hakemaan aamiaistarvikkeita. nousin ja laitoin pinkin kylpytakin päälle ja Magnetin Lay Lady Lay'n soimaan. auringonsäteet heijastuivat vähän ikkunoista sisään joten fiilis oli korkealla.

eilen mentiinkin ex tempore vanhalle työverilleni lähistölle viettämään iltaa. siellä oli kaksi ihanaista pehmeää kisua joita tykkään silitellä. lähdettiin kotiin päin joskus yhdeltä ja vielä piti baarissa poiketa kun matkan varrelle osui. siellä kuulin toisessa pöydässä olevat 2 "hippiä" jotka keskustelivat syvällisiä. filosofiaa, antropologiaa ym mistä olen kiinnostunut. liityin hetkeksi heidän seuraansa mutta puhuttiin että nähtäis joskus uudestaan keskustelun merkeissä, minä ainakin olin sen verran humalassa että tuntui että pystyisin ehkä kontribuoimaan keskusteluun paremmin selvänä. ja sit ois kiva tietty muistaa jutut jälkeenpäinkin. ne oli sellasia yliopisto-opiskelijoita, "propellipäitä" kuten itse asian ilmaisivat.

tulevaisuuden suunnitelmat sisältävät jotain aika radikaaleja vaihtoehtoja (mahdollisuuksia) mutta niistä enemmän jos elämä on siihen suuntaan mennäkseen. ei siis ole ihan mun haluamisesta kiinni. toivon kyllä ehkä jotain muutosta. vaikka kaikki on hyvin, en tavallaan ole tyytyväinen...tai en vaan tiedä. mistään mitään.

olen järkkäämässä kuvaussessiota maanantaiksi tai tiistaiksi. pelottavaa. kaikki lähti oisko ollu perjantain jostain känniviestistä. ironista että tarvii humaltua jotta saisi jotain tehtyä noiden asioiden eteen.

"Miehillä parempi palkka eduskunnassa" (IS 2.2.) no vitun yllätys...

tänään mennää kattoo leffoja, Arttu kutsui meidät. jotain helppoa komediaa mulle kiitos.

vittu nuuska on ällöttävää. oikeesti. ällöttävää.

nyt mulla on sovittu huomiseks kuvaus. huh. en tiedä miten handlaan sen...kun pää on tyhjä. kamera ei kiinnosta. osaankohan mä enää edes käyttää sitä...

pitää kai pukeutua ja muuteski valmistautuu jos meinaan niit leffoja mennä kattoo. mitä jos tekisin sit illalla itselleni to do-listan huomiseksi? nii no mut mitä sä siihen laitat jenni?? niin. taas 1 korillinen pyykkiä? eh. suursiivous ois varmaan kova juttu mut ei sitä tuu tapahtuu. jos lukis kirjan, joku niistä 200:sta aloitetusta...? vittuun koko lista.

No comments: