June 24, 2008

kohta otan aika graafisen siiderin

kosmetologi (karvojen valotuksessa) eilen kommentoi 'keep calm and carry on' kaulakoruani ja tykkäsi siitä, sanoi että "sulla on aina kaikkia kivoja juttuja" :) menen nyt vielä kerran heinäkuun lopussa ja sitten olen kai tällä erää ok. kainaloiden ajelua ei tarvitse juurikaan miettiä enää, jostain syystä olen reagoinut superhyvin kaikilla alueilla tuohon. olen saattanut itseni perikatoon tolla. se on vaan että sitä ei kannata kesken jättää oikeen. mutta ei kaduta. kyllä tästä suosta vielä noustaan ja on ollut ihan sen arvoista. pitää vaan tehdä töitä...

hah, tajusin just et nyt kun meen tapaa neiti R:ää ni on mun eka iltana ulkona sinkkuna. mitäs mitäs, miehiä pokaa? hah hah. en ole ikinä ketään baarissa tavannut, ja enhän niissä nuorempana juuri käynytkään. ja itsestäänselvyys kai on etten voi nyt oikeen kuvitella olevani kenenkään muun kanssa. mies ja minä kyllä aloitimme taipaleemme baarissa, mutta eri asia koska oltiin työkavereita kuitenkin. en tiedä mitä sillon tapahtu, mulla kai napsahti päässä, mutta olen kiitollinen että niin kävi.

nyt mennään sit eteenpäin, vaikka kontaten. välillä painetaan pää maahan ja kuunnellaan maan ääntä, onko siellä mitään? lepuutetaan päätä turvallista kaikkeutta vasten. mitä kaikkeus edes on? kaikki, mutta tyhjyys. tyhjyys on lohdullista. monet ei ajattele samalla tavalla, kai. tyhjyys ja kuolema ovat rauhoittavia ajatuksia, koska elämä on niiden vastakohta, ei tyhjä eikä kuollutta... että jos elämä ei kiinnosta niin aina on vaihtoehto. valinnan vapaus on tärkeä juttu. ei ole pakko jos ei huvita. tämä tieto motivoi aina, jos tulee välikysymyksen paikka.

kyllä mua sitäpaitsi nyt huvittaa. viime viikko oli aika paha, mutta ei ole mun juttu ehkä yrittää kuvailla sitä graafisin sanankääntein. ne on ne graafiset kuvat mitä mä teen.... lol.

eh. nyt pitää mennä :)

No comments: