November 13, 2008

tuleeks jennistä ope

uni ei sit enää tullu, ja heräsin ennen kolmea. kipeetä maata joskus aamuneljältä sängyssä, toivoa unta kun päässä soi LAMBADA! oisko lääkitystä vaille neiti?? fiilikset on ollut korkeella tosin. kaikki näyttäytyy taas eri valossa. tää on tää mun rollercoaster tunne-elämä tälleen viihdyttävää.

tulin ainakin hetkellisesti (muutan mieltäni joka tunti) siihen päätökseen etten ostan sitä miniläppäriä nyt. kun oon muutaman kuukauden ollu tosi vähissä rahoissa, melkeen jo ehdin unohtaa etten normaalisti joudu laskee eurojani... olis kiva päästä takas siihen tilaan. ja nyt ei tiedä edes millon seuraava palkka tulee, ja kun se tulee se ei voi olla iso kun se vaatis et tekis duuniakin, ja vastahan mä nyt alottalen kai tätä yhtä hommaa. eilen tuli vika palkkakuitti, se oli piristävä kyllä kun siinä on nyt lomarahat ym. mutta et ehkä mä nyt maksan velkani ja laskuni ja olen hetken aikaa tyytyväinen siihen ettei tarvii stressaa rahasta. ja ostan miniläppärini tammikuussa tms jos on rahaa. tosin sit tota mun haluamaa MSI Windiä 120GB:nä mustana ei kyl enää oo...niitä näyttäs olevan enää muutama kpl suomessa, tein eilen kartoitusta. tilalle tulee joo uusi 160GB mutta sitä ei löydy ku valkoisena. elämä on. ja kai mä tiedän ettei mun elämä oo tosta kiinni. mutta siellä iglussa tammikuussa ois prkln kiva surffaa nettii muutenki ku kännykällä, siellä pitäs suomi-tyyliin olla wlan. toki Arttu varmaan lainaa jotain miljoonasta läppäristään ehkä mulle sit.

hääpäivän vieraslista alkaa muotoutuu mun päässä. pitkähän se ei ole. vaikka äiti aina sano että morsiamen vanhemmat kustantaa häät niin ei kai se tätä YYA-versiota kata, ja kalliiksi noi tarjoilut ym käy. eli ei tuu sillee megabileet. siinäkin yksi syy kai säästää nyt.

lauantaina on Vilhelmiinan syntsät, neiti R:n kavereita. ja siellä femmarikommari-bileissä tapaamani Asta ilmoitteli että samana iltana olis DTM:n yläkerrassa transhesan bileet...et kamera mukaa. kun me sieltä bileistä lähetää keskustaan niin tekis mieli kyl yrittää keretä tonnekin... mut saa nähdä kuinka repeän paikasta toiseen. ja DTM:ään on ehkä jonoa myöhään yöllä. Jenni ei tykkää jonoista.

huomenna meen ulos yhden ...tyypin kaa. mietin miten tyyppiä kuvailis. olkoot mies kajaanista kun en parempaa keksi. se mistään kajaanista oo mutta en kyllä muista totuuttakaan. netissä ei ole niin väliä (ja ehkei todellisuudessakaan?). se ei oo blogaaja mutta tunnenpa sen netistä kuiteski muutaman kuukauden ajalta. ajateltii tuulettua livenä vaihteeks. virtuaalibisset on ihan hauskoja mutta niin ne on oikeetkin. tälläkin on joku vaimoke himassa joka ehkä haistelee palaneen käryä mutta as usual ne ei ole mun huoli-listalla. otetaan iisiisti kuppia ja se lähtee ajoissa takas himaa 'kajaaniin' niin toivottavasti siitä ei koidu sanomista.

tänää olis yhdet treffit, eli ajattelin kai sitteki palata deittailuun? en kyllä ajatellu... se vaan tapahtui, kun kysyttiin niin ajattelin että no voi vittu, mennään sit. mitä mä voin menettää? mutta lupaan että tän iltasen jälkeen en kyl taas hetkeen tapaile ketään tai mitään.

mutta nyt pitäs rientää istuu 'koulun penkille', ja katsoa että olisko musta samaa kurssia vetämään...

No comments: