December 30, 2008

reipasta mieltä ja...

jeeeesus sentään. sain puhelinsoiton mutta vielä venyy huomiselle ihan lopullinen piste i:in päälle. mä olen siinä tullut äitiini että olen aika herkästi ihan hermoheikko. tietyistä asioista. niin nyt ei mee hyvin, hieno vapaapäivä ja kaikkee muta tekis mieli vetää aivot lomalle kun tää stressijännitys on niin kamalaa. mut et huomiseen sit viel ihmettelen... ja töiden alotus olis ens viikolla. se olis ihan ok, olen nyt alkanut asennoituu toho positiivisesti :)

tajusin että voi vitun v... olen sopinut jo pari kuukautta sit et meen Sebastian & kavereiden kaa ulos 3.1. sit ossa kerran oon sopinut ja laittanut kalenteriin et "pidän jatkot" mun luona... lähinnä VV:lle ja sen miehelle, ja kutsuin sit neiti R:n ja Ella&Teemunkin, kun kaikki tuntee kaikki ja on samassa työapaikassa muinoin olleet. wanhoja jos fiilistelis. tai sit ei. mut sit huomenna on Karrin UV bileet, joihin jo tarjouduin tekee boolin tietty. 3 oikeat bileet täl viikol! jeesus. sit oli muulin kaa ollu puhetta et nyt joskus joulun aikaa meen sen uutee kämppää käymää (kalliossa) ja otetaan juotavaa, ja ihmeteltii et millon ni se ehdotti et torstaina. öö, eeeeeih. olin just heränny tähän 3pvää/vko tilanteeseen, ja en todellakaan ahda siihen neljättä. mut et ens viikolla sit...

mietin et vois pitää tipattoman helmikuun ehkä. tammikuu nyt selkeesti on mahdoton, muitakin juhlia on jo kalenterissa eikä vähimpänä toi hääpäivä-systeemi. mut helmikuussa ei oo kuin Barcelona. eli vois yrittää vaikka jonkunsortin tipatonta. se oli tänä vuonna vähän koettelemus...joka viestii vaan siitä ettei toinen samanlainen olis pahitteeks.

joo meen sänkyy lepuuttaa hermoja. sit ois pyykkikoneessa pestyjä vaatteita jotka haluaa kuivamaan.

No comments: