December 14, 2008

tärkeilyjärjestys

himaan tullessa aamuviideltä en enää voinu pidätellä vaan aloin avautuu Tuomakselle parista asiasta jotka ärsyttää mua. monena päivänä oon ollu ihan rajalla mut sit onnistunu pitää turpani kii. mut en enää. enkä osaa sanoa että teenkö väärin, miksen antas ihmisen olla rauhas, jos ärsyttää niin silmät kii tai pysy kaukana tms...mut ei. pakko nillittää. siis parista yksityiskohdasta vaan. ihminen on jees, kuten sille sanoinki. sainpahan ulos systeemistäni, nyt kaikki ok.

ex-tempore sokkotreffi horrordate yritti käskyttää mua ja soitteli koko yön mulle sen jälkee ku jätin sen baarin vessaa issessee. mitäs oli siel joku 10min. sanoin et toi käskytys ei skulaa mun kaa. mut se on kai sen kännipiirre. yks monista. se ei kans myöntäny olevansa niin seis ku oli. kerto olleensa päivällä ravintolassa X joku tuttavaperheen kaa lounalla. myöhemmi kävi ilmi et se oli sammunu sinne vessaa, ja perhe oli lähteny menee. jessus.
"tuu tänne raflaa x"
"en tu"
"tuu nyt"
"??!!"

menin siis VV:lle ja siinä se yö meni. horrordate soitteli viel pitkin yötä ja nyt päivälläkin oli koittanu, ja laittanu tekstarii "tuu lauttasaaree kahville". joo tuun ihan sikana.

mua ärsyttää itteää täynnä olevat ihmiset. ja tärkeilijät. melkee sama asia. ja sellai asenne et jos joku on vittupää mulle/meille, ni miksei olis vittupää takasin. no mut mistä sekin tarve kumpuu, siis tavallaan kostonhimo? ei se ole järjen ratkaisu kuitenkaa vaa tunnetasolla, pitää purkaa omaa loukkaantumista tms.

HS listasi vuoden 'kiitellymmät' levyt. ajattelin että vois jotain noista tsekkaa. en ihmettele kyllä että Röyhkä&Mattila, Dido ja Duffy on listalla, tosi hyvää settiä. niin miksei noi muutkin sit vois olla.

nyt voisin tärkeillä täällä kyllä ihan itekseni illalla, on juttuja mitä pitäs tehdä ja se valokuva-duuni joka pitää miettii...

No comments: