January 24, 2009

bridezilla

päätettiin ottaa lapsetkin mukaa juhlii, nehän on K18, mutta meidän bileet, meidän säännöt. mun mielestä meidän ja mun lasten pitäs päästä mukaan. piää laittaa niille joku sellanen leikkikehä, ja kaaso lupas katsoa perään. se on kyllä täystyöllistetty tänää.... Artullahan on kans sellai pieni puputyttö meidän suhteeta joten lapsia on sit yhtensä 4. laitoin niille hopeanauha-rusetit kaulaan :)

pieni stressikiire alkaa painaa...

ja mihin mä oon sitoutumassa??? Yhteistyö, ystävyys ja avunanto. kaikkia ulkoisia tahi sisäisiä uhkia vastaan. ei oo mikää ihan diipadaapa-juttu.

miten tota kukkapuskaa pidetään? molemmilla käsillä? mut jos haluu toisen käden vapaaks?

onks nyt kaikki muistettu? jotain kuitenki unohtu. ainii limuu niille jotka ei juo alkoholia laisinkaa. mitäs muuta? kukat on, ruoat on, tarjoiluastioita on (kai), vaatteet on, kengät on, korut on, meikit on, kynnet on, pääkoriste on (kiitos Tiitan), lapset on, kamera on, kertikset on, meikit on mukana, puhelimet on.... mitä vielä? Karria pyysin käymään hakemas silmätippoi, siltä varalta et mun silmät alkaa punottaa. ei voi ikin tietää!

apua.

No comments: