January 02, 2009

kainsainvälinen maksuliikenne tökkii

vittu tajusin et pitää vähän siivoo jos tulee useampi ihminen tänne. lähinnä siis pitäs vapauttaa noi nojatuolit kai vaatteiden painon alta...

no on pari tuntii aikaa?

pankkii pitää mennä käymää. ne tarvi mun allekirjoituksen jonku shekin lunastukseen jne... vein sen sinne yli viikko sit ja se poika tiskin takana ei tienny asiasta mitää, myönsi että paria päivää aiemmin oli ollut koulutus ulkomaanshekeistä ja hän oli nukkunut siellä, darra vissiin. no, musta on kiva että voi olla tollee rehellinen, kaikkihan me joskus nukutaan töissä/koulussa, mutta sit se suhtautu kuiteski tosi "voi helvetti pitääks mun oikeesti tehä tää"...piti hakea kollega auttamaan jne... oli tosi vaikean olosta. mut Nordeassa syyllistetään melkeen aina kun sinne menee shekin kaa. ja aina se sama vitun keskustelu siitä et pitäs pyytää pankkisiirtona. JOO. munkaan mieleastä EI OLE yhtään vitun hauskaa jonottaa eka puolta tuntia ja sit täyttää papereota ja allekirjotella ja selvittää ja odottaa viikotolkulla et se raha tulee ja maksaa siit viel 15-90e kuluja. EI se EI ole hauskaa. jos mä mitenkään pystyn ni ottasin rahat vastaan missä muussa mudossa hyvänsä. mutta amerikkalaiset ei vaan joskus OSAA! vittuakoa mä voin. mua todella vituttaa shekit mut joskus sellanen voi tulla ja sit se homma on vaan hoidettava. niille maksetaan siel pankissa palkkaa siitä työn teosta, on se perkele kuin vaikeeta se on. ja sit se poika unohti pyytää nimmarin jhonki ja soitti 15min ku olin lähteny et voitko sori tulla viel takas. no olin ihan hollilla ja menin. sain Nordea-kahvipaketin ja Nordea-sateenvarjon tästä hyvästä. jee. mut et nyt meen taas uusiks, ei tosin tarvii jonottaa. onneks mul on muutakin asiaa, itää osa äidin antamasta käteisestä laittaa tilille, parempi sen siel on.

No comments: