January 27, 2009

oikeutta ja kohtuutta

mietin eilen himaan tullessa että mikä vittu täällä on päässy mätänee näin nopeeta ja katsoin lauantain hääkokkailujen jäänteitä, tonnikala ym. astioita. syyllinenkin löytyi. häissä olleet kukat oli tuotu mun luo. liljoja taisvat olla. kauniita kuin mitkä mutta herranjumala. oikeesti aika epämiellyttävä haju. nyt kun jaksais vielä kantaa noi kukkeimmillaan olevat kasvit ulos täältä...

töihin haetaan meiän tiimiin viel nörttiä ikäänkuin. nörtit on tärkeitä joten olen yrittänyt levittää sanaa jotta olisi edes kuvitteellinen mahdollisuus vaikuttaa valintaan positiivisesti.

huomenna taas takasin taistelemaan oikeuden ja paremman interwebbin puolesta! olen syönyt aamulla aamiaisen töissä, sit puolenpäivän aikaan oikeesti aika terveellisiä lounaita. ja illalla en paljoo kotona syöny, en oo edes jaksanu ajatella. outoo.

töissä on jotain 22" HYVIÄ CRT näyttöjä menos roskiin kun ei niitä tietenkään enää kaivata. mä olen varmaan kerroksessani ainoa jolla edes moinen on, saan siitä katottua värit ym vähän paremmin yllättäen ku läppärin näytöltä, tai edes isolta LCD:ltä... olen laittanut vähän sanaa et jos nyt joku tarviis sellasta, musta on nii sääli et hyvää tavaraa menee hukkaan, ni jengi about vittuilee. et kuka nyt sellasta enää haluis?? no kukapa... ehkä joku jolla on VÄRISILMÄ ja haluaa vaikka käsitellä kuvia???? 2000e LCD ajaa melkis samanasian et jos on varaa siihen ni siitä sit vaan. mut mä LUULEN et on viel hmisiä jotka tarvii korkeatasosta näyttöä ja jolla EI oo varaa maksaa siitä vitusti... ja niille olis täs nyt ihan ilmasta tavaraa tarjolla. onhan se ikean pöytä tietty niin söpö kun siin ei oo mitään isoa laatikkoa, mut se on sit oma valinta. turha silti dissailla ihan ku kyse olis paskasta. ne on viel kohtuu uusia laitteita ja rahan arvoisia.

ja joo mun yritys saada edes 1 näyttö uuteen kotiin on aika epätoivoinen/-todennäköinen, mutta siinä missä voi vittuilla mun yrityksen epätoivoisuudesta ni saa laskea montako litraa biojätettä saa kierrättää että se hyvittäs sen näytön aiheuttaman ympäristötaakan. en mä oikeesti hiilijalanjälkiä laske, paitsi sen verran että totesin että onpas pirun halvat lennot keski-eurooppan loppukesästä, menenpä sinne Miriamia tapaamaan... mutta sen kerran kun yritän jotain fiksua ja hyvää ni ihan turha tulla kenenkää omahyväsen aukomaan päätään.

tosiaan Budapestissa on Sziget festivaali elokuun 12-17., sinne ollaan menos. ja sitä ennen menen Wieniin. isääkin vois tapaa samalla toki. vittu, tajusin just et isähän ilmoitti olevansa tulossa suomeen heinäkuun lopussa. no, vuoroin vieraissa, joskus vähän tiheämmin.

ja huhtikuussa Miriam olis tulossa tänne :) haluan itse heinäkuussa Berliiniin Markia tapaa, siel ois bileitä ja vaikka mitä kivaa tiedos sit...

funny pictures of cats with captions
more animals

No comments: