January 09, 2009

raskaan työn raataja...

huh. nyt ymmärrän viikonlopun hehkutuksen ja merkityksen. 3 päivää töissä ja vapaapäivä tosiaan on tarpeen. eikä mua kiinnosta että kaikki ajattelee että oon ihan raukka tän takii. MUSTA TUNTUU tältä.

no, nyt tulee heti alkuun loma kun meen sinne lappiin. vaikee tajuu et se on jo ylihuomenna. sit alkaa olee kiire hääjuttujen kaa... eilen tavattii neiti R:n kaa töiden jälkee ja mietittii koristelui ja ruokia. ne on nyt niinku reilassa. joku 35 vierasta nyt kai about tulossa. pitää viel tsekkailla.

työpaikalla ei samas talossa oo itse asiassa mitään safkamestaa, viereisessä on lähin, ja se on aika outo. siitä on kyllä kiva maisema merelle, se on makee rakennus, mutta nii se ruoka... just eilen sanoin taas jossain yhteydessä että olen kaikkiruokainen jne... mutta tänään muutin mieltäni. kyseessä oli vaan joku salaatti joka maistu tosi järkyttävälle. muutkin ruuat on aika eksoottisia tai outoja, mut ne menee ihan ok. aika moni muu vaan ei digaa. sit pari sataa metriä kauempana on toinen ravintola, jossa on ihan normisettiä. sit on kai viel joku kolmas jossa on oo viel käyny.

töissä on kyllä rennompi meininki työaikojen suhteen ku mitä mua peloteltiiin. ihmiset menee ihan miten sattuu, ja on kuulemma normia että perjantaina kaikki lähtee kolmen pintaan. olin siellä neljältä aika yksinäinen... mutta oli tärkeitä hommia mitä piti tehdä! oon nyt menny sine ysiks, tai vähän ennen. vetässy siinä aamiaista samalla ku alottelen hommia. se on kyllä tosi mukavaa, ei tarvii aamula stressaa et mitä söis tai onks ees mitää syötävää ja miten ehtii...

edelleen siellä jonkun myntitiimin keskellä istuessa on vähän orpoa, mutta ens viikolla mun tiimi siirtyy siihen mun kaa samoille mestoille. luuliin että se on ihan kivaa sit. mun esimies on ihan hauska ja mukava myös. se on tykänny mun työnjäljestä tähän mennessä - jee.

olen tosi tyytyväinen siihen miten asiat töissä hoituu noin yleensä, että on se ruokapuoli ja muut mukavuudet kunnossa. siellä on kans sauna ja hieroja on saatavilla 2 kertaa viikossa. tuntuu että työntekijän tyytyväisyyteen on panostettu.

anyway, kai tää nyt sit tässä menee ihan ok. kirjoitin intranetin esittelyyn töissä että olen se ja se, olen opiskelllut sitä ja tätä ja asun siellä ja mulla ei ole harrastuksia koska olen kaiken ajan interwebissä. ulkomaiset kolleegat ehkä miettii että mikäs hermitti toi uus editori on? hehe. just sepä se. monet ihmiset sanoo et ku ne istuu koko päivän koneella ni sit ne ei kotona enää "jaksa" tai ei kiinnosta. mun kiinnostus on 24/7. mä olen aina tässä mielelläni.

monikaan asia maailmassa ei ole ollenkaan niin tarpeellista kuin mitä ne sanoo sillon on pieni. tyyliin "jos et petaa sänkyä niin sun elämä menee pilalle". olen mielestäni todistanut että sänkyä EI tarvii pedata. ja puhevikaa ei tarvii korjata (kukaan ei huomaa et mä sösssöstäns). lukiota ei tarvii käydä. hyviä numeroitakaan ei tarvii saada, koulusta riippumatta. ruotsia ei tarvii osata! ja tatuoinnit ei ole ongelma :)

huomenna on mun vuoro pitää illanistujaiset porukalle Otto, Arttu ja Karo. kutsuin myös Karrin. mä en osaa laittaa syötäviä joten laitan juotavia. tai kai mä jotain pullaa kaupasta haen mut siis.

haluisin kattoo Benjamin Buttonin mutta olen niin väsy että taitaa jäädä. katon sen sit läppäriltä siel iglussa? samalla ku nenukka jäätyy.

No comments: