February 24, 2009

virallinen analyysi tiistaista: SYVÄLTÄ

vittu mikä päivä. meni hermo pari kertaa ja avasin päänikin. joskus on vaan niin vaikee olla hiljaa.

voitin tiimillemme kyllä illallisen erään yhteistyökumppanin skabassa, jossa oli koko eurooppa, suomi toki pienten sarjassa mutta esim. Irlanti oli kakkonen. no, lukuihin vaikutti monet asiat ja osasta en voi edes kiitellä itseäni vaan sitä että vertauskohta (tyyliin viime vuosi samaan aikaan tms) oli niin huono. mutta kuitenkin. olin aika pakkomielteinen ton skaban voittamisesta. kun päätän että jossain pitää olla paras niin otan sen asiakseni...

mutta aika perse-päivä noin yleensä. iltapäivällä aloin jo hajoilee ihan täysin... mikään ei mee niinku haluis ja tuntuu etten voi vaikuttaa mihinkään mitään. työkonekin kaipais vähän fiksaamista, näytönohjain ei tykkää jos näyttö jaetaan kahdelle ruudulle. kun mulla on sellai iso CRT siinä kans kuvien takia. se asennettiin jo uusiks mut pitää vissiin koko kone alottaa alusta, sit pitäs se päivä selvii varakoneella. onneks kotona e sentä oo noita ongelmia, mun beibe hyrisee ihan tyytyväisenä. hyrinä on tosin ehkä liioittelua, on niin hiljanen ettei tiedä onko sen hengissä laisinkaan...

edes uutisia ei pysty lukee jotenki, tai jos jaksaa ni sit vaa ummistaa silmät ja on sillee ei vitun vit... tu. ei vaan kestä kaikkea paskaa. mulla on univelkaa ja pitäis oikeestaa mennä nukkuu. tarviin jonku 12h ni ehkä huomenna on helpompaa sit taas... join tänää 2 red bullia töissä ja aamupäivän olinki ihan ADHD (ja tyytyväinen sellainen), olin kuiteski aamukofeiinit ottanu siinä.

vituttaa kun jo pari kertaa on joku tuttu kyselly facebookissa että "mainostatko sä itteäs?" siis...mitä? siellä sivupalkissa pyörii niitä "Michael Jackson ...jne... liity" ja alla (HUOM) "1 kaverisi on jäsen". oppis ihmiset lukee. siis joku teki joskus sellasen ...minkä lie FB klubin mun nimelle ja se varmaa pyörii siel palkis jos joku kaveri on siinä. vittuako minä sille voin. ja oikeesti kuka kuvittelee että mä oikeasti mainostaisin itteäni? mitä helvettiä... jotain medianlukutaitoa kans tarvitaan jos ei ole tajunnut mitä ne hömpät siellä sivupalkissa on...

No comments: