March 16, 2009

tätä lainaa ei saa pankista

taas alko sinisten valojen välke ja muu tööttäily. ei päivää ettei kalliossa palaisi kämppä. sen verran vaan kiinnosti mennä ikkunasta kattoon että mihin rappuun ne sieltä tulee... C. ei mun.

mä oon päättäny etsiä pupuja lainaan. vuokralle niitä tuskin tarjotaan, kerranki näin päin. katoin kyllä http://www.irent.fi mutta ei siellä ollu. joku viikko-3 viikkoa olis hyvä. varmaan jos joku on menos lomalle tms ni vois vaik sellasen saada. katoin hesyt ym mutta ne ettii tietty pysyvää kotia pupuille niinku kuuluukin. selainen sijaiskoti-juttu olsi loistava kyllä, sais kokea olevansa jotenkin hyödyllinenki. mutta jos nyt jonkun sais, mulla on jotain silitys- ja muita tarpeita jotka vaatii toteutua. olis kans kiva niinku paremmin vaan tutustua sellaseen pupu-meininkiin.

J.Karjalaisen Doris rulettaa. ehkä tuntuu että siinä on jotain aitoa ja suomalaisella tavalla todellista, vaikka soundit ja muu ei ehkä oo mitää mun perussuosikkeja.

K eilen totes Jace Everettin Bad Thimgsistä jotain että perusrokkia. no, kaikkia ei voi impressaa. musa-ihmiset etenki on vaikeita, ne kuulee jotain ihan muuta ku mä.

huomenna taas töihin pistää maailmaa järjestykseen. tai alotetaan nyt siitä yhdestä webbisaitista. pitäs vähä exceliä harjottaa ja muutakin teknisempää, statistiikka-raporttia klikeistä ja jotain. mulla oli kehityskeskustelu viime ma, voisin printtaa suunnitellut vastuuni ja laittaa cubiclen sermiin kii ni olis siinä muistuttamassa ja selkiyttämässä. huomenna muutetaan paikkaa osastolla, kun meille tuli se uus jäbä ni ei mahduta entiseen nurkkaan. menetän ikkuna-paikkani (luonnonvalo on aina jees), mutta ei voi mitään. valitsin jo missä istun, tärkeetä et saan olla meidän video-tyyppii vastapäätä kuten enneki, me huudellaan toisillemme sen verran siinä et on kiva nähdä naamakin. ei haittaa et huumorintaju synkkaa myös.

No comments: