May 29, 2009

Ketonen & Myllyrinne videoita kattelin juutuubista

olipa hyvä että kävin eilen kaupoilla pitkästä aikaa. päädyin jäämää Artulle yöksi, niin oli sit aamulla päällepantavaa (uutta, puhdasta) kun oli heti klo 9 tärkeä paltsu yhden yhteistyökumppanin kanssa. esimies sai repiä vaan hintalappuja irti paidasta, muuten hyvä.

no ehkä en olis jääny yöks ellen olis ollu suunnitelmaa noist uusist vaatteist. suunniteltiin mun tulevaisuutta Artun kaa siinä ja sit katottii Blindness-leffa. joka oli keskinkertainen. sit kello oliki 2 ja mua alko väsyttää toooosi paljon. se kun asuu siinä sörkän metron kulmilla ja siitä kuiteski aamulla meen ni tuntu tyhmältä pariks tunniks lähtee kotosalle.

yks muovipala irtos hampaast sit täysin, on mukava rako nyt. ei hymyilytä. täti just soitti tänää et miten on pysyny ja tarjos sit et jos menisin maanantaina sille teettää uuden tommosen mikä irtos mut sit olis enää viikko siihen kun kuiteski laitetaan nuo keramiikat ja se Porvooseen meno on aina se muutama tunti ja 20+e... niin kai munkin turhamalaisuudella jotain rajaa on. ollaa nyt sit tälläsellä 'ilmavammalla' kalustolla sit hetki. mut jos heti nyt lähtee toinen vielä ni sit menen!

eilen alkuillan olin Mascotissa, meitä oli nyt sit mä ja K ja yks toinen blogaaja, tultiin tokaksi musavisassa! oijoi! oikeesti 1 tietäjä lisää joukkoon ni me niin voitetaan ihan mitä vaan. parhaita. sankareita. näen jo isot palkintopokaalit silmissäni....kunniaa ja mainetta. voittajajoukkue saa 6 drinkkilippua.

nyt mä nään itseni menossa töiden jälkeen apteekkiin hakee lisää kofeiinitabletteja.

No comments: