May 08, 2009

onko perjantai? on!

tänään olis joku online markkinointi ja asiakas...mitä vittuja nää sanat on... "Customer Engagement Cycle" tyyppi piilaaksosta pitää puhetta täällä iltapäivällä. mietin ehtisinkö menee, se olis reilu tunti. se ehkä vaan liippaa asioita jotka mua kiinnostaa, en oo mikään markkinointi-tyyppi mutta tulevaisuuden jutut sillee kiinnostaa jos liittyy asiakkaisiin ja teknologioihin...en vaan oo varma..kävin kysyy sen kaverilta joka sen on kutsunut että mistä on kyse..jotain digital asset management(??)...joo. noo, kattoo nyt.

maanantaina oli yheltä ylä-asteeltä täällä teiniksejä, olin ilmoittautunu vapaaehtoiseksi niden haastateltavaksi. ne kyseli tietty et mitä teen ja mikä mun koulutus on, mutta myös et kadunko mitää elämässä ja mistä ammatista haaveilin ku olin niiden ikänen (14). no, minähän haaveilin sillon psykologin tai vaikka kirjailijan urasta. joo no mut ei sit menny ihan sillee.

mennää tänää neiti R:n kaa syömää. sit jos ilma on tätä mitä on ni terdelle vois kyl...

no, se esitys oli kyllä tosi hyvä, kuinka kuluttajia pitäisi ja tullaan tulevaisuudess lähestytämään ja miten brändejä luodaan, ja suhde kuluttajaan. ei mulla ole mitään sanoja oikeestaan siihen mitä opin mutta oli tosi hyvää settiä :)

No comments: