October 13, 2009

kehityskeskustelu w/ nukkumatti

mun yö/päivä on vaan entistä epäselvempi. ei se niin että herääkö aamulla vai illalla mutta jotenki pitäs saada jotain selkeyttä, ja nukkuu pidempii jaksoja kun nyt on pahasti pätkissä, sekoilen torkun kanssa useamman kerran vuorokaudessa. kun on jotain työjuttuja mut sit taas päikkärit kutsuu, vaikka epämääräisiksi valveuniksi ne usein jää. välillä joutuu miettii mikä päivä tänään...

tapasin Annia viinilasin äärellä, se viimelauantaiksi sovittu ei nimittäin onnistunutkaan. ihmeteltiin Istanbulia ja ihmissuhteet tiliteltiin kanssa. huoh. arkkitehti katosi taas verkosta melkeen viikoksi, tai on se nyt ollut online mut en mä viitsi avaa keskusteluyhteyttä, pysyköön keskenään jos alottaa kerran. mutta sit se tekstas just kun olin menossa Annia tapaa. voi elämä tän kanssa.

esimies Jukka


säästin viime to 80e tarkastusmaksua ihan säkällä. minähän laskin että no ehkä nyt pari viikkoa kantsiikin poikkeuksellisesti pitää vaan arvoa kortilla, eikä aikaa. olen maksanut siis yksittäisiä matkoja. no mutta, olinpa sit K:n kanssa menossa keskustaan iltakympiltä, otettiin hagiksesta metro. sanoin metrolle mennessä että pitää muistaa ostaa lippu ja sitten siellä että no prkl, jos nyt skippaan kuitenkin. ja eikös vaan kaisaniemessä tule tarkastajat. hieman kylmäs. sehän on ku raskaaks tulo, ei siihen tarvi ku sen yhen kerran ni jo voi napsahtaa. en keksinyt sopivaa tapaa sanoa ettei ole lippua joten ajattelin pelaa mihin asti pääsen ja näytin matkakorttiani kiltisti. täti mietti laitteen kanssa hetken ja kysyi sitten mihin asti mulla pitäs olla aikaa. pokkapitää-pitää-pitää--- "kuun loppuun... helsingin sisäistä". täti mietti viel hetken ja sano sit ok ja jatkoi matkaansa. öö. what just happened?? mitä tästä opimme? niin. olen taas jatkanu kiltisti matkoista maksamista, olisi kyllä vituttanut aika hyvin jos olin toi kasikybää rapsahtanut...

mukava poppis-soittolista spotyyn; pepp by ViktorIt
kivaa ambient musaa; ambient electronica by cotter

No comments: