October 01, 2009

hissukseen

nukun ihan miten sattuu. en tiedä millon mun 'yö' edes on... eihän tämä kovin vaarallista, kunhan tulee työt tehtyä jne jne... mutta vähän sekavampaa ku olis tarpeen. huomenna menen taas toimistolle jossa kofeiinia tarvitaan varmastikin. alkaa toi webbisivuprojekti olee vaan aika loppusuoralla ja se stressaa tyylikkäästi. yritän pitää projektia tassuissani mutta se on aina hankalaa jos se mitä tassuissas on, on epämääräinen hyllyvä massa ja itellä on blindfold. :D

ei ole sähköpostisetä tuonut mitään istanbulista. ärsyttävää. tämmönen odottava epämääräinen tila... ei pitäs ottaa tätä silleen, asiat kuitenki rullaa tässä...ei pitäs elää sen enempää tulevaisuudessa kuin menneessäkään. mutta se on helpompi sanoa kuin kertoa jennille. mulla ei ole edes mitään seuraavaa reissua suunniteltu! mä olen niin istanbulistanbulistanbul... luoja.

perjantaina olis sushimeiningit tyttöjen kaa ja lauantaina yhet syntsät jossain...missähän ne edes olis. kauempana helsingissä. odotan kovasti :) huomenna Artun luona se ja sen ystävä IK laittaa safkaa, menen käymään.

mä olenkin nyt viikon selvinnyt ilman HKL-lippua, ostan vaan toimistolle mennessä ja tullessa. en ole kauheasti liikkunut muualle. mikäs säästö se nyt sit jo on? paljon se kuukausilippu on? 60e? pe ja la nyt ainakin tulee sit menoa, mutta ensi viikkoa on vaikea ennustaa...mitä tehdä? se on huono jos liputtomuus vaikuttaa sit sihen että ei viitsi lähteä mihinkään? vaan saanhan mä sen heti kun ärrältä vaan kipasen... nää on vaikeita juttuja. perinteisesti se oli kyllä järkevämpi ratkaisu sellanen zetti... ...

sillä aikaa kun muu elämä tapahtuu, voisin jatkaa ihon hoitoa, ja pedikyyri olis taas tarpeen.

No comments: