November 21, 2009

pysy nyt nahoissasi

kamala moraalinen tai henkinen krapula tai mikä tää on. fyysinen kunto siis hyvä kuten aina, mutta järkyttävän paska fiilis. enkä oikeesti ollu kovin humalassa edes eilen. ei yhtään kiinnostais ottaa uusiks tänään. pitänee pysyy vaan vielä iisiimmällä linjalla sit? mikä voi olla vaikeeta jos omaa booliaan juo. muistelin et K:lla oli joku hyvä loitsu tähän ja kysyin. se sano et magnesium vois jelppii - kaivoin Beroccaa laatikosta ja nyt uskon että se auttaa. placebo-efekti edes pliis? ei muuten varmaan suomeks kirjoiteta placebo vaan plasebo? mut toi näyttää kyl tosi tyhmältä. kirjoitan mieluummin väärin sit.

en pysty edes valitsee illan vaatteita kun nekin tuntuu kaikki ihan hirveiltä. pitää eka tehdä kaikki muut päivän toimet ja sit vast repii jotain päälle viimesenä. tapaan Karrin neljältä Alkossa, ja siiheks mennes pitäs kai keksiä mitä illan taikaliemeen tulee. paikan päällä, niinku kaupassa, en ikinä pysty tekee mitään päätöstä, se tilanne on niin stressaava kun on tavaraa nenän edessä ja pitäs ajatella samalla. en pysty.

voi ei... äsken FB:ssä muistutin yhtä tyyppiä, joka oli eilen bileissä, mut siis Paavon kaveri. ja Paavo kertoi kutsuneensa sen Karrille, ni muistutin sitä sen seinällä et tulee sit tänää. ja sit eilen bileissä oli yks aussi, jonka kaa jutskasin paljon, ja tää tyyppi ja se aussi on FB kavereita kans, ja nyt siis se näkee et laitoin "tuut sit tänää Karrille", ja ehkä se miettii et miksei sitä oo kutsuttu. kun nyt se näyttää siltä et mä kutsuin sen tyypin. ja voisin kai mäkin sen aussin kutsua mut sit mä en jotenki koekaan sopivaksi kutsua ketään. ja mä viel chatin FBssä sen aussin kaa tänää, ja jäi olo et se ehkä olisi kaivannut kutsua, kun tiesi et mulla on tänään toiset bileet. vittu oonko mä vainoharhainen? mut en mä nyt senkään takia kutsu jos tuntuu et joku sitä odottaa. kerran sillon kutsuin Karrille neiti R:n, ja Artun kai. ja ehkä Oton? mut sit Karri kutsuu ne nyt ihan ite. ja mä en kutsu niinku ketää. miksei must tunnu et mä olisin oikeutettu kutsuu ketää? siin FB eventissä jopa kai lukee et voi tuoda seuraa mukanaan?

vittu mä en kestä.




uutisista sain vinkkiä että jos sitä ja sitä niin ahvenanmaa haluaa ehkä irroittautua suomesta. no siitä vaan. kthanxbye. koska, en tiedä mitä spessua niillä on (varmaan jotain tosi...) mutta oikeesti...KTHANXBYE. jos ei kelpaa ni mitä vittua, omilleen vaan. sujuu varmaan tosi hyvin.

No comments: