March 23, 2011

tarinoita maailmalta

vaikka ehdin peruuttaa National Geographicin tilauksen kun se meni niin perseelleen ettei mitään ja asiakaspalvelu-kokemus oli yksi paskimmista ikinä niin ehtivät lähettää yhden numeron silti. luin sitä nyt sitten ja inspiroiduin juuri sillä tavalla mitä olin toivonutkin ja pari päivää toppuuttelemani lentolippu-ostos Dubaihin sitten toteutui. vähän kyllä tökki kun tajusin että sinne lentää melkee 4, 5 tuntia...suomeen vaan 3+. ei se siis olekaan niin lähellä ku ajattelin :(

no anyway, sinne sitten huhtikuun puolessavälissä. paikka on aika shopping-center- ja rantakeskeinen mutta yritän löytää sieltä ne kulttuuriantropologiset yksityiskohdat...siis heti kun olen käynyt shoppailemassa.

ärsyttää kun pitäs suomen reissuakin kai alkaa miettimään kesäkuulle. ärsyttää lähinnä se kun se olis taas kauhes byrokraattinen paperisota et saadaan lääkärille viisumi, se on kallista ja väsyttävää kerätä niitä dokumentteja. ja liput kai pitäs nostaa nyt ihan varuiks ennenku hinnat ehkä nousee. joku muukin mättää mut en tiedä mikä. haluisin vaan miettii kaikkii muita paikkoja, suomessa käynti on muka jotenkin pakkopulla vaikka toki haluankin mennä...mut e ei oo silleen jännää ku johonki uuten paikkaan meno. luin NG:stä Inkoista ja Perusta ja jostain!

aloin kattoo Amazing Racen season 18:sta.

vittu pitäs saada noi ruokapöytätuolit päällystettyä loputki.... mä oon nii hyvä alottaa ...tai no en oo edes hyvä alottamaan mut en siis myöskään lopettamaan. aika ikävää. missä mä oon hyvä sit? :( masentavaa.

No comments: