September 27, 2011

hesaripläjäys

HS kirjoitti Halal-lihakauppiaasta joka on siinä mun kulmilla kalliossa/sörkässä. nyt kun tiedän vähän enempi asiasta niin voisin ehkä jatkossa ostaa lihaa sieltä kun helsinkiin takaisin muutan. ehkä menisin muutenkin. koen tietysti nyt että on helpompi bondaa lähi-idästä kotoisin olevien kanssa kun alue on tullut tutummaksi. ja odotukset henkilökohtaisesti palvelusta ovat kans nousseet.

HS:n uudistus ei kyllä miellytä mua :( yhtään. jotenkin tosi sekava selata etusivua. liian monta juttua eri tasoissa tai jotain. mulla menee silmät ristiin. ehkä olen nyt liian vanhanaikainen. mutta olen 31 joten kuulun kyllä ihan kohderyhmään, kyllä sen sivun PITÄS miellyttää mua.

tässä screenshotit kritiikin kunniaksi ja mielipiteeni tueksi. otettu isolla näytöllä, pienemmällähän tuo selaus on vielä paljon hauskempaa...  tolleen pienessä kuvassa näyttää melkeen jäsenneltynä. silleen noita on varmaan suunniteltukin, et tähän oikeall tää palsta, sit vasemmalle uudet uutiset, jees jees...    mut real size kokemus on vaan ihan syvältä.




















tracking my eyes.



















sitten "Turkin ja Israelin pääministerit ottivat yhteen holokaustista" (HS). en digaa Erdoganista monestakin syystä mutta tässä oli kyllä perää. olen positiivisesti yllättynyt että joku tärkeämpi henkilö vihdoin sanoi sen ääneen. asia ei tietenkään ole niin mustavalkoinen (vaikka olisi kiva jos olisi), mutta siis, totuuden jyväsiä tuossa on...  ja kannatan Palestiinan YK-hakemusta myös. se on väkivallaton tapa pyytää huomiota asialle. eihän ne neuvottelut mihinkään ole edenneet. syitä siihen en kuitenkaan tiedä. sen tiedän että molemmat haluaa maan ja taivaan ja perusteluita on joka lähtöön...  että silleen hankala lähtökohta...

jahas webbisivun käännöstä pukkaa. palaan työn tuoksintaan.





No comments: