December 14, 2011

näitä pohdintoja. miksei ole jo perjantai.

vituttaa taas. työlupa-asiat ei etene ja ehkä olen paranoida mutta epäilen että kirjanpitäjä joka asiaa hoitaa EI VAAN OSAA!! hitto kun on niin paljon tunareita.

ja lihamyyjä (butcher? mikä se on?) sanoi että vaihtoehtona on joko heidän savustama possun reisi, n. 3kg, tai ihan raakaa lihaa, sen verta kun haluaa. 3kg on musta liikaa duunibileisiin mutta en minäkään mitään possua osaa uunissa tehdä? enkä edes tiedä mikä uunipossun ja savustamisen ero on? ehkä ne on melkeen sama? ja mikä ero on possulla ja sialla anyway? muuttuuko se possuksi vasta lihatiskillä?  pitää ostaa se 3kg kimpale. ei ole omia rahoja mutta mulla oli vähän niinkuin budjetti näihin juhliin...

huomenna on suomen kunniakonsulaatin tms itsenäisyyspäivävastaanotto. mennään sinne lääkärin kaa. olen vähän utelias että mitä siellä nyt sit oikeen on...  jotain puheita tms?

olen viime aikoina erikoistunut papu- ja linssiruokiin. linssikeitto on parasta.

tänään pitäs viimeistellä artun firman projekti kans. vähän oon kans miettiny että millon sitä taas tulee mentyä suomeen...  ei nyt mikään kiire ole mutta kuitenkin. ja tarviihan siihen lomaakin, jota ei nyt ole.




No comments: