December 30, 2014

verhot kii ja lisää lämpöä


lääkärillä oli päivävuoro tuossa joku päivä sitten, ja se oli vastuussa koko päivystyksestä. no, samana aamuna joku toinen lääkäri eli alainen jätti saapumatta töihin eikä vastannut puhelimeenkaan. henkilökuntaa on rajallisesti joten mun lääkäri pyysi jotain yövuorosta lähtevää lääkäriä käymään sen ovella ja koputtelee sen hereille. sieltähän se löyty nukkumasta pommiin, ja selvisi sit töihin. kaikki hyvin. puoli kuuden jälkeen illalla sama tyyppi katosi taas mystisesti. vastasi kuitenkin puhelimeen? "missä helvetissä oot?" "ööö?" "sulla on 24h vuoro" "...."     lol.

hius"ongelmat" jatkuu. itseasiassa kun hiukset leikkaa näin lyhyiks ni pitää ilmeisesti tietää mitä on tekemässä tai olla aika rento meininki, muuten ongelmat ovat väistämättömiä. ylläpito on niin työlästä. ja se kun tajuu et aijaa en mä voikaa leikkaa ja pitää näitä näin, ne ei vaan suostu taipuu mun tahtoon... fuck. kynin oikean puolen siis taas hyvin lyhyeksi, 5mm. ei tää pahalta näytä -ollenkaa- mutta olin toivonut vähän pitempää. se sentin tai kahden pituinen siili kuitenkin uhmaa painovoimaa joten luovutan toistaiseksi, kunnes keksin jonkun toimintasuunnitelman.

tänään sataa lunta. mitä suomalainen tekee? pysyy sisällä tietenkin, tätä osastoa on nähty jo ihan tarpeeks.

katsoin vihdoin "tosissani" Melbournesta kalustettuja asuntoja, nyt alkaa olee melkee se aika et voi kuvitella löytävänsä kämppiä joiden vuokran vois aloittaa helmikuun alkupuolelta. aika tollaset vaatimattomatkin luukut on kyllä sen 1500-1800e/kk...  mutta katson 2-makuuhuoneisia koska oli puhetta että lääkärin kollega Melis jakais meidän kaa kämpän. olen vähän epävarma kuinka tuo järjestely sujuis mutta säästäisihän siinä, koska yhdenki makuuhuoneen kämpät on reippaasti yli tonnin. ei tarvi olla ydinkeskustaa mutta paikallista töölöä/meilahtea/krunikkaa toi sairaalan alue taitaa olla, jonka lähelle mä luonnollisesti kelaan että kantsii sijoittua.

No comments: