July 31, 2007

Heinolalaiset gootit

blogeja selasin ja vastaan tuli joku tyttö jonka omakuvauksessa se valittelee että elämä on kovaa ilman penistä, ja että olisi söpö jos olisi poika. en tiedä haluaako se siis oikeasti olla poika? pojalta se kyl vähän näyttää. aika angstisen oloinen vaikka on yli 20. siis angstisempi kuin minä. ei vittu huomasin just et se on heinolasta. no se selittää aika paljon angstia. kuulostaa ihan minulta kun olin teini ja asuin siellä. en tosin halunnut olla poika saati näyttänyt siltä. mut toi kuulostaa NIIIN heinolalaiselta. sellanen "olen angstinen onneton ja taiteellinen ja larppaan ja..." jne. vaikka huom. olen SE heinolalainen joka ei ikinä larpannut. no olinkin heinolan landelta enkä edes kaupungista. *shrugs*

olen miettinyt jo varmaan vuoden kuvasarjaa gooteista. ehkä vähän niinku prosessiks kun en meinaa päästä sen yli. sen, että olin joskus gootti. tai ei siin sillee mitään, mutta, jotain traumaa siit on jääny. ymmärrän punk- ja hevivaiheeni, ja tavallaan sen goottijutunkin, mut ei siin kyl oo mitään järkee... goottiudessa siis. rumasti sanottu mutta en siis ehkä ihan sulata sitä. en ees osaa vittu kommunikoida mitä ajattelen, kaikki lauseet on vähän asian vierestä. olen niin eksplisiittinen viestinnässäni ja vaadin sitä myös muilta ja tiedän yleensä konkreettisesti mitä ajattelen ja miltä minusta tuntuu ja miksi, on outoa ettei saa simppeliä ajatusta päästä ulos. mutta siis, kuvasarja gooteista. ei ihannoiva, mutta ei dissaavakaan. jotain realismia mä haen mutta en ole pystynyt pinpointtaa että mitä se tarkoittaa, millä rajoilla, mikä on se sisältö ja mitä yritän oikeasti löytää. ajattelin että mukaan voisi yrittää ottaa mallin eli gootin näkemystä siitä, mitä on goottius. tekstinä siis.

mies miettii uutta puhelinta, hahaa! N93 on tarjouksessa yhdessä kaupassa, nimittäin. N93:ssa on hyvä videokuvaus mahis, ja miestä kiinnostaa videollinen ilmaisu, tuen sitä.

No comments: