July 06, 2007

meemi #57

tämmönen

10 vuotta sitten minä...
1. aloin opiskelee kosmetologiksi
2. seukkasin on/off sellasen Jussin kanssa
3. olin gootti!

5 vuotta sitten minä...
1. olin töissä valokuvalafkassa
2. liityin deviantART.comiin
3. olin aika paska kuvaaja

3 vuotta sitten minä...
1. menin Kanadaan työharjoitteluun
2. opiskelin tradenomiksi
3. ostin ekat farkut (teinivuosien jälkeen) ja pinkkejä vaatteita

1 vuosi sitten minä...
1. seurustelin Artun kanssa
2. valokuvasin aktiivisemmin kuin nyt
3. olin ihan tyytyväinen :)

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen löytänyt uuden työpaikan
2. leikkasin hiukseni lyhyiksi
3. aloin seukkaa työkaverini kanssa

Eilen minä...
1. menin vaatekauppaan valitsemaan paitoja miehelle
2. itkin
3. pidin uutta pinkkiä hamettani ekaa kertaa

Tänään minä...
1. en ole tehnyt mitään paitsi ollut netissä (as usual)
2. aion vielä laittaa kynteni kuntoon vaikka epätoivoiselta näyttää...
3. maistoin eka kertaa Battery gingered-juomaa kun se oli Johanilta jäänyt jääkaappiini

Huomenna...
1. menen töihin
2. haen rinkan Artun vanhempien luota lainaan
3. ehdin toivottavasti katsoa jonkun leffan

Ensi viikolla...
1. menen aasiaan
2. syön toivottavasti kaikkea erilaista ja hyvää
3. pysyn toivon mukaan terveenä vaikka kiroilen rakkoja jaloissani

No comments: