August 06, 2007

pettynyt huuto tyhjyyteen

nyt olen sit koukussa huuto.nettiin. ainakin tänä yönä. vähän on ollut merkkejä ilmassa jo aiempinakin. se on tää sisustusvimma. mut, sit ajattelin kattoa jos löytys siistiä mattoa sieltä mutta siel on vaa satoja NUKKEKODIN mattoja. vittu joku vääntää niitä harrastuksekseen ja myy tuolla joku 5e kpl. ja sit käy postittelee niitä ja laittaa uusia ilmoituksia ja... onko mitään järkeä? no jos ne kaupaks menee ja kaikki on ilosii ni... sit on nää ku myy hesarin kuukausiliitettä 8/2004 tai vastaavaa 0,40e. se aika ja vaiva mikä ilmoituksen laittoon menee, ja koko hommaan loppupelissä...niin kysyn vaan onko se ihan ton rahan arvosta?? jes, sain 0,40e ja postikuluja kun velotin 3e ja ne oli vaan 2,80 niin siitä sain viel 20senttiä ekstraa! toi on vähän sama kun on heittämässä pois vaik CD-levyjä. no hei jos ne myis kirppiksellä (20 levyä) niin vois vaik saada 1e per levy eli 20e, jos siis hyvin käy. ja joku saisi kaipaamansa levyn tietty! laitanpa nämä siis sivuun, ensi keväänä varmaan ehdin kirppikselle ja sitten... joo. sit ne levyt homehtuu jossain ja kannat ne kirppikselle, jos kannat, ja saat ehkä 10e käteen, tai ehkä enemmän. oliko aika ja vaiva sen arvoista? joskus mun mielestä kannattaa vaan heittää helvettiin, ettei kehitä itselleen lisää hommaa. on kai oma aikakin jonkun arvosta. tylsää se on jos on hyvä levy tai ehjä pöytä tai kiva spotti-valaisin...haluaisin että joku saisi ne, mutta jos ei niille heti ole tyrkyllä ostajaa/ottajaa niin en omista elämääni sille että lähden kierrättämään juttuja etsimällä niille uutta kotia. siinä menis ikä ja terveys. ehkä siksi että olen niin huonomuistinen ja saamaton. en mä sinne vitun kirppikselle ikinä mene. opin ton "joskus on vaan fiksumpaa heittää pois" Artulta. se ei ole kovin materialisti ja kun se ei tarvii jotain niin se myös hankkiutuu eroon siitä, kun minä kerään tavaraa nurkkaan "ehkä jonain päivänä..." mentaliteetilla tai "joku vois ostaa ton vitosella joskus...". mulla on niin saatanasti paskaa nurkissa ettei toi oikeesti käy tommonen. just löysin rojukasan alta vanhan tietsikan näppiksen. melkee 10vee vanha, toimiva tietty mutta sen näkönen just et ollu mulla käytössä (no en jaksanu pyyhkiä). olin säästänyt sen sillä meiningillä että laitan johonki ilmoitustaululle et tulkaa hakee pois ilmainen näppis. varmaan joku sellasen tarttis. mut vitut mä muistin ja nyt parin vuoden päästä löysin sen... ihan turhaa. heitin pois.

eikä tuol huudossa muuteskaa ollu ku jotain intialaisia kuviomattoja jostain 70-luvulta. niitä mis on koukeroita ja kaikkee...kamalaa. kaikki tietää ne matot.

No comments: