October 29, 2007

raisio

IKEA aikoo laittaa kaupan Raisoon ja Tampereelle. missä on Raisio? ei ne mitään IKEAa tarvi. mutta pitäisi ehkä tukeutua yhteen lempisanonnoistani; ei se oo multa pois.

ratikassa oli joku nainen/mies... se että se oli vähän siitä välistä säälitti mua, tai ei siinä mitään vikaa itsessään mutta se selkeesti halus olla nainen mutta kesti useemman sekunnin kun päättelin kumpaa se biologisesti on. ei ois tarvinu päätellä jos se ei ois ollu niin huomiotaherättävän 'siitä välistä'. ihotyyppi ja kasvonpiirteet ja kädet paljasti. kiloja oli sen verran että aataminomenaa en ois nähny jos sellanen ois ollu. oikeastaan mun sääli kohdistu siihen kun se oli ehkä tajunnu naiseutensa vähän myöhään ja hiukset oli ehtinyt sivuilta vähän katoo, sellai perus-äijä kaljuuntuminen siis. nyt värjäryt ja ohuet hiukset oli laitettu sivuponnareille, ehkä just sivu-kaljuja peittää mutta tulos oli kehno. voikohan tossa tilanteessa tehdä mitään? en usko että ne hiukset takas kasvaa jos naishormonia tarpeeks vetää, vai?

must se jos ostaa 2 hajuvettä kerral on ok jos käyttää paljon hajuvesiä. ihan sama ku voi ostaa 2 pakettia kinkkua jos sitä syö niin helvetistä. onneksi vain kinkku (liiaksi annosteltuna) lihottaa, hajuvesi ei. ihmiset on vaan tehny kosmetiikasta sellasen ylellisyys-kompleksin, etenkin suomalaiset kun on niin vitun modest. jos on yli 5sentin korot ni on huora. tai jos on iso meikkipussi käsilaukussa niin....on jotain vikaa. mulla oli ennen sellai sääntö, kun yritin vahtia laatua muka jotenkin, et mulla sai olla vaan 100 huulipunaa (kiillot laskettiin mukaan). eli kun osti uuden niin piti heittää yks pois, jotta luku pysy sadassa. se alko jossain vaiheessa rassaa ja lopetin moisen laskemisen. tyhmää on se että enhän mä nyt herranjestas 100 voi tarvita, ehkä, ihan. mutta sitten aina kelaa jostain väristä että no mut joskus, ei voi tietää... tollasen ajattelutavan takia mulla onkin nurkat täynnä roinaa :(

No comments: